با حضور حلقه‌های صالحین بسیج حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س)  ناحیه امام سجاد(ع) ؛

برگزاری میقات صالحین در مصلی کرج+ تصاویر

همایش میقات صالحین همزمان با هفته بسیج با حضور حلقه‌های صالحین بسیج حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س)  ناحیه امام سجاد(ع) در مصلی‌ نماز جمعه‌ کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۶۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

مریم آدینه فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) در حاشیه میقات صالحین در مصلی نماز جمعه کرج در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به یکی از نکات جالب توجه درباره حلقه های نوجوان اقشاربسیج، گفت: پایبندی نسل‌های جدید به آرمان بسیج همانند نسل پیش از خود است به طوریکه مقام معظم رهبری نیز به مناسبت هفته بسیج فرمودند:"رویش های تازه با طراوت بسیجی، همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند."

فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) اظهار داشت: حلقه‌های صالحین به نام های (شهید مطهری،  شهید طوفانیان، زینبیون و حلقه دختران زینبی) با رویکرد ارتقاء سطح بصیرتی، فرهنگی، تربیتی و معرفت دینی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در این اجتماع بزرگ با تشکیل ۴ حلقه‌ ی تربیتی شجره طیبه صالحین به بحث و تبادل نظر در خصوص بسیج، ولایت و انتظار پرداخته شد.

فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) عنوان کرد: حلقه های صالحین بسیج با حضور در میعادگاه نمازجمعه و برگزاری حلقه های تربیتی با موضوعات دینی، سیاسی و تبیین اندیشه های حضرت امام راحل (ره) و زیر نظر سرگروه ها و متربیان شجره طیبه صالحین، اجتماع عظیمی را تشکیل داده شد که همین تجمع ها باعث لرزه افتادن بر پیکره استکبار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص جوانان پرشور و مدافعان ولایت است.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار