خبرهای داغ:

حراست همیشگی بسیجیان از نظام مقدس جمهوری اسلامی

شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: بسیجیان این روز‌ها به دنبال اغتشاشات، همواره در کف میادین و خیابان‌های کشور از نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست میکنند.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۵۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

حراست همیشگی بسیجیان از نظام مقدس جمهوری اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام در آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار کرد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آن‌ها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ایران روز به روز گسترش یافت و در این شرایط امام راحل بسیج بیست میلیونی را پایه گذاری نمود.
او افزود: بسیجیان جان بر کفی که این روز‌ها نیز به دنبال اغتشاشات، همواره در کف میادین و خیابان‌های کشور از نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست میکنند.
رضوی نسب گفت: در صدر اسلام، منافقان بسیاری در مدینه، همراه پیامبر و میان اصحاب آن حضرت بودند. اینان برای نابودی اسلام نقشه‌ها کشیدند و ماجرا‌ها آفریدند، پیامبر اسلام در زمان حیات خود، از آن‌ها دلی پر غصّه داشتند و نسبت به آینده امّت اسلامی از آن‌ها نگران بودند و نسبت به آن‌ها هشدار می‌داد.
او ادامه داد: «منافق» از زمره کافران است، ولی نقاب مسلمانی بر چهره میکشد و خود را مسلمان معرفی مینماید. «منافق» کسی است که کفرش را پنهان میکند و اظهار اسلام مینماید، او از روی نیرنگ، دروغ و فریب دادن مسلمان ها، ادعای ایمان میکند، در حالی که نسبت به همه یا برخی از ارکان ایمان در قلب خود کافر است. قرآن کریم در موارد متعددی به کفر منافقان تصریح کرده است.
امام جمعه بسطام گفت: ۱۷۰۰۰ شهید ترور ایران اسلامی حاصل افکار پلید منافقان و دشمنان است.
رضوی نسب همچنین به تلاش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا اشاره کرد و افزود: کشور‌های سلطه جو به نام حقوق بشر قطعنامه علیه ایران تصویب میکنند، در حالیکه خودشان مظهر عدم رعایت حقوق بشر بویژه در خصوص زنان هستند.
شیعیان در عربستان در خفقان کامل به سر میبرند در حالیکه اقلیت‌های دینی در ایران از آزادگی کامل برخوردارند.
او از همه مردم خواست در حالیکه دشمن با تمام قوا و به کمک رسانه‌های خود با جنگ ترکیبی در میدان حاضر شده هوشیار باشند و از کیان و تمامیت کشور عزیزمان با هوشیاری دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار