مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز تاکید کرد؛

نقش محوری ولایت فقیه در همه جریانات و معادلات جهان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به نقش محوری ولایت فقیه در همه جریانات و معادلات جهان گفت: امروز به برکت این ولایت، زحمات رزمندگان و نیروهای مومن به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۵۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست بصیرتی سیاسی مداحان و شاعران اهل بیت (ع) که در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد، گفت: پس از نهضت امام حسین (ع)، برای اولین بار در تاریخ، حکومتی بر مبنای اسلام ناب محمدی شکل گرفت که بعضا به اشتباه آن را حکومت شیعی می نامند.

نقش محوری ولایت فقیه در همه جریانات و معادلات جهان

وی شیعه را هسته مرکزی اسلام ناب دانست و عنوان کرد: بسیاری از افراد در طول تاریخ آرزو داشتند که در زمانی زندگی می کردند که حکومت آن بر مبنای اسلام ناب باشد، نه اسلام های دروغین و انحرافی. تا پیش از انقلاب اسلامی و این نظام، مردم نه تنها از اهل بیت (ع) بلکه از قرآن کریم هم ناامید شده بودند و مصداق وعده های آن را در زندگی پیدا نمی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: در آن شرایط، همه کشورهای مدعی حکومت بر مبنای اسلام و قرآن ظرف چند ساعت شکست خوردند. این سوال پیش می آید که مگر قرآن همین قرآن، خدا همین خدا و دشمنان همین دشمنان نبودند؟ پس چرا وعده و امداد و نصرت الهی محقق نشد؟ حلقه مفقوده این امر، ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به زمین گیر کردن ناوگان پنجم دریایی آمریکایی ها با کمترین امکانات اما با همین امداد و نصرت الهی، بیان کرد: ما تجهیزات و توانمندی بسیار خوبی داریم اما به عنوان فردی که سال ها در زمینه مسائل سیاسی فعالیت کرده ام می گویم که توفیقات ما بخاطر سلاح و تجهیزات نیست بلکه به اندازه توکل و توسل ما و داشتن نیروی انسانی مومن و متدین است.

وی تصریح کرد: امروز درگیر جنگ جهانی چهارم هستیم؛ جنگی ترکیبی علیه این دین و نظامی که بر مبنای اسلام ناب محمدی شکل گرفت. این نظام همه ادیان، مذاهب و فرق مختلف را دور خود جمع کرده و آن ها را پذیرفته و برای همه آن ها برنامه دارد. اگر بعضی ها جذب نمی شوند، جیره خوار یهودی ها هستند وگرنه ظرفیت این انقلاب و حکومت به اندازه ای هست که همه این ها را دور خود جمع کند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به نقش محوری ولایت فقیه در همه جریانات و معادلات جهان اظهار کرد: همه معادلات جهان حول محور ولایت صورت می گیرد. امروز به برکت این ولایت، زحمات رزمندگان و نیروهای مومن و متدین به ثمر نشسته و به یک قدرت جهانی تبدیل شده ایم، به همین دلیل است که دشمنان جنگ کنونی را علیه ما به راه انداخته اند، مشکل آزادی نیست.

وی عنوان کرد: اکنون شاهد 12 درصد تغییر حجاب در جامعه هستیم و شرایط خیلی تغییر نکرده، با این تفاوت که بی حجاب ها بی حیا شده اند اما چادری ها این پوشش را کنار نگذاشتند. بی شک نظام از این افراد نخواهد گذشت. اکنون درگیر جنگ و به دنبال آرامش دادن به جامعه هستیم، وگرنه نمی پذیریم که مقدسات ما به سخره گرفته و به پرچم، قرآن، اهل بیت (ع) و ... جسارت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران الگویی را ارائه کرده که در تمام دنیا طرفدار دارد. علیرغم رشد اسلام گرایی پس از ایجاد نظام جمهوری اسلامی، دشمنان برخی مشکلات و مسائل کشور را چنان بزرگنمایی می کنند که انگار همه از اسلام فراری شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از ناکامی در جنگ تحمیلی که به منظور حذف جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، درصدد برآمدند با از بین بردن حزب الله لبنان به عنوان یکی از شاخ و برگ های نظام، به تنه اصلی این درخت برسند اما دریافتند که با وجود به راه انداختن جنگ های 11، 22، 33 و 55 روزه و چند ساعته هم برخورد و از بین بردن حزب الله مقدور نیست.

وی افزود: سپس درصدد برآمدند شاخه این نظام را در مسیر سوریه و عراق قطع کنند، به همین دلیل داعش را به وجود آوردند اما نه تنها جبهه مقاومت، حشدالشعبی، سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان و همفکرانش، آن ها را شکست دادند، بلکه انصارالله یمن 10 برابر حزب الله رشد کرد. از طرفی دیدند که تجزیه موردنظر آمریکایی ها در منطقه اتفاق نیفتاد بلکه ترکیب موردنظر جمهوری اسلامی رقم خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: با در اختیار داشتن فضای مجازی، پلتفرم های خارجی، بازی های رایانه ای و اجرای سند ننگین 2030، نسلی با ابهامات و شبهات بسیار و بغض پنهان معنوی نسبت به مقدسات تربیت شده اند و برخی بازی های رایانه ای از جمله کلش و کال آف دیوتی، به دانش آموزان آموزش می دهند که خیابان به خیابان بجنگند و پیش بروند.

 حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: امروز دشمنان، چنان مقیاس توانایی ها، پیشرفت ها و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را کوچک می کنند که دیده نشود اما در مقابل، برخی گرفتاری ها یا مشکلات را چنان بزرگنمایی می کنند که گویی همه کشور را فرا گرفته است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها