در پنجمین روز از هفته بسیج صورت می گیرد

کلنگ زنی 100 واحد مسکونی برای معسرین بسیج در زنجان

زنجان-معاون فرهنگی سپاه استان زنجان به تشریح برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج امسال در استان پرداخت.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۱۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

فریدون رحیم پور در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه روز پنجم هفته بسیج امسال با عنوان بسیج؛مظهر جهاد و شهادت می باشد،گفت:گفتمان بسیج جهاد و شهادت است چرا که بسیجیان دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان را با خون خود امضا کرده‌اند.

 

کلنگ زنی 100 واحد مسکونی برای معسرین بسیج در زنجان

وی افزود: یکی از عناصر تفکر بسیج عزتمندی است؛ بسیج در پی ایجاد زندگی عزتمندانه و عزیزانه برای ایرانیان است؛ از ابتدای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) بسیج همچنان قدرتمند و نفوذ ناپذیر است.

 

رحیم پور در ادامه به برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد:همایش بزرگ دختران حاج قاسم(کنشگران فرهنگی)،کلنگ زنی 100واحد مسکونی برای معسرین بسیج،افتتاح پروژه های شبکه آبرسانی،رونمایی از کتاب مثلث سرخ(زندگینامه شهید ناصر اجاقلو) و دیدار و تجلیل از پیشکسوتان هنرمند بسیجی از برنامه هاي امروز است.

 

 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد:بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی،دیدار با خانواده شهدا،آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری آبروی محله در سطح حوزه ها و پایگاه ها از دیگر برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج در زنجان است.

 

 

وی در پایان یادآور شد:تمامی برنامه ها حول محور جهاد تبیین برگزار می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار