سردار معروفی در نمایشگاه تخصصی سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری

مسئولین باید خود را وقف انقلاب کنند/ باید مخلصانه به ملت ایران خدمت کرد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مسئولین، با تأکید براینکه باید خود را وقف انقلاب کنند، گفت: باید مخلصانه به ملت ایران خدمت کرد.
کد خبر: ۹۴۷۱۰۳۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در همایش تخصصی بسیج مهندسین عمران و معماری، گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده جاوید جهان اسلام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج به عنوان یک فرهنگ و آرمان در همه عرصه‌ها رسالت و مأموریت دارد.

سردار معروفی تأکید کرد: بسیج یک اندیشه زیبا در مکتب وحی است و امروز نظام جمهوری اسلامی مدل اسلام ناب است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان ما بدانند انقلاب، ملت و بسیج ما عاشورایی است، تصریح کرد: راهبرد دشمن پوسیده است و نمی‌توانند بین نظام و ملت ایران فاصله بیندازد و از این توطئه‌ها با تفکر بسیج عبور کرده ایم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۳ سال خدا را در آتش جنگ تحمیلی خدارایاری کردند، اظهار کرد: ملت ایران امروز تکیه گاه امت اسلام است و دشمن نمی‌تواند این اقتدار را ببیند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: نخبگانی که نسبت به اغتشاشات واکنش نشان ندادند در قیامت چطور می‌توانند جواب رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) را بدهند.

سردار معروفی بسیج را رسالت محور دانست و تأکید کرد: بسیجیان انقلابی و غیر محافظه کار است و بسیج به سمت رشد و شکوفایی و عزت و شرف ایران و ایرانیان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: بسیج در عمل دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است در شرایطی که دشمن اقتصاد و سفره‌های مردم را هدف گرفته است.

سردار معروفی با تأکید براینکه بسیج و بسیجی سیاسی کار نیست، اظهار کرد: بسیج و بسیجی حزب و گروه نیست، زیرا بسیج و بسیجی فدای انقلاب اسلامی می‌شود که حقیقت دین است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج، نگاه قومیتی ندارد. افزود: این نگاه بلند بسیج نیاز به تبیین دارد.

سردار معروفی تأکید کرد: امروز ایران در عرصه‌های مختلف قابل قیاس با دشمن نیست و به اقتداری خاص رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن جرأت تهاجم فیزیکی ندارد، اضافه کرد: اگر دشمن به ایران حمله کند، نقطه تهاجمش به گورستانش تبدیل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران نسبت به توطئه‌های دشمن هوشمند هستند، ۹ دی را ارتباط امت با رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: خیلی‌ها مثل برخی نخبگان، بخاطر بی تدبیری از گردونه انقلاب خارج شدند.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز نیازمند مهندسین مؤمن و انقلابی و پای کار دارد، اظهار کرد: ما با روحیه جهادی با برخورداری از فناوری بروز به نتیجه می رسیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه توجه به روستا، کار مهم و واجبی است، تصریح کرد: باید در عرصه‌های استحکام بخشی و نوسازی، نظام مهندسی کشور نگاه انقلابی داشته باشد، تا در حوادث غیر مترقبه دچار آسیب نشویم.

سردار معروفی با بیان اینکه تفکر مهندسی تراز انقلاب اسلامی باید مورد توجه نظام مهندسی و عمران قرار بگیرد، افزود: باید فرهنگ روستا را به روز رسانی کنیم و رعایت مذهب و اقلیم منطقه در این راستا نباید فراموش شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی طرح ۵۵٠ روستای الگو هر شهرستان یک روستا خبر داد و تصریح کرد: مجموعه دولت، مجلس باید یک روستای الگو را در راستای روستای تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و عمران و… انتخاب کنند.

سردار معروفی خطاب به مسئولین، با تأکید براینکه خود را باید وقف انقلاب کنند اظهار کرد: باید مخلصانه به ملت ایران خدمت کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید از مشغله خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی خسته شویم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ شهید سلیمانی از نفسش عبور کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار