حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر :

رهبری خطر ناتوی فرهنگی را بارها هشدار دادند، اما بی توجهی شد و موقع بحران همه مشکلات را به گردن ایشان می اندازند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جلسه شورای اداری شهرستان ری به مسئولان تاکید کرد که در اتاق آنان به روی مردم باز باشد و مشکلات مردم را حل کنند.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۰۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر   با تحلیل شرایط کنونی کشور گفت: باید از تاریخ  عبرت گرفت،  شرایط امروز کشور مانند جنگ احزاب است و همه گروه های معاند برای مقابله با نظام  اسلامی وارد میدان شده اند.

 وی بر خدمت رسانی به خانواده شهدا، تاکید کرد و افزود: اگر خواهان یاری انقلاب هستیم باید به مردم رسیدگی شود و اگر می خواهیم از بحران کنونی عبور کنیم، افراد در هر مسئولیتی باید آن را به بهترین نحو انجام دهند و مشکلات مردم را برطرف سازند.

قاضی عسکر  با بیان اینکه ما رهبری جامع تر و شایسته تر که دارای تمام ویژگی های یک رهبر مقتدر باشد غیر از ایشان در کسی سراغ نداریم . ایشان در هر حوزه ای یگانه است و ما باید مطیع رهبری باشیم . وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از سال های گذشته خطر نفوذ دشمن را در قالب    تهاجم فرهنگی، شبیخون و ناتوی فرهنگی گوشزد کردند و هشدار دادند ، اما در گذشته بی توجهی کردند و هنوز هم غافل هستیم ایشان زودتر از همه متوجه خطر شدند اما وقتی که بحران می شود همه مشکلات را با ناجوانمردی به گردن ایشان می اندازند.

 وی بر انتخاب افراد شایسته   برای مدیریت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: ملاک را بر شایسته سالاری و شایسته گزینی بگذارید.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  با اشاره به سیره حضرت علی(ع) اظهار داشت: آن حضرت درظهر تابستان هنگام استراحت خود جلوی خانه حصیری می انداخت تا مردم گمان نکنند او در خانه در حال استراحت است و مردم اسان تر به او دسترسی داشته باشند و مشکل مردم را حل کند. مسئولان ما هم بایدبه حضرت علی (ع) اقتدا کنند و در اتاق آنها به روی مردم باز باشد و مشکلات مردم را رسیدگی کنند.

ارسال نظرات