سردار مسجدی:

بسیج همیشه در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است/بسیج، مظهر قدرت مردمی نظام

سردار مسجدی گفت: هر جایی که انقلاب در خطر بوده، بسیج در مقابل تهدیدها ایستاده است و با مدیریت رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سردار مسجدی، سفیر سابق ایران در عراق در نشست بصیرتی در مسجد ابوذر ساوه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: طبق وعده الهی پیروزی با اسلام است دل‌ها را به خدا بسپارید و به خدا تکیه کنید، تا به حال نیرو‌های انقلابی برای مقابله سخت در خیابان صف آرایی نکرده و فقط سعی در کنترل اغتشاش و رفع مزاحمت به زندگی مردم داشته است.


وی با بیان اینکه هر جایی که انقلاب در خطر بوده، بسیج در مقابل تهدیدها ایستاده است و با مدیریت رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است، افزود: دشمن به کمک منافقین، داعش، سلطنت طلب‌ها و سایر عوامل در یک برنامه بلند مدت به مقدسات ملی و مذهبی ایرانیان توهین می‌کند و دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها است.


سفیر سابق ایران در عراق افزود: مزدوران فکر نکنند، چون در خارج از کشور هستند در امان‌اند، هر جا لازم باشد وارد عمل می‌شویم.


سردار مسجدی ادامه داد: دنبال مقابله سخت با اغتشاشگران نبودیم، ولی اگر لازم باشد در هر کوچه و خانه‌ای باشند شناسایی و برخورد سخت می‌کنیم.


سفیر سابق ایران در عراق گفت: طبق بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب باید عوامل اصلی اغتشاشات را شناسایی و برخورد کرد، ولی جوانان فریب خورده را می‌توان متوجه اشتباه‌شان کرد.ود: باید آگاهی دهی و بصیرت بخشی کرد و جوانان فریب خورده بدانند دشمنان دنبال راه انداختن جنگ داخلی و تجزیه ایران بوده و مثل گرگ منتظر ضعف ما هستند.


سردار مسجدی تاکید کرد: بسیجیان و جوانان غیور ایران اجازه نمی‌دهند نه تنها کشور تجزیه شود بلکه با سابقه ۲۲ سال معاونت حاج قاسم سلیمانی می‌گویم، رژیم صهیونیستی زور‌های آخر را برای بقا می‌گذراند و فلسطین آزاد خواهد شد.


سردار مسجدی در پایان خاطرنشان کرد: به بهانه دانش و توان هسته‌ای ایران ضد ما قطعنامه صادر می‌کنند، ولی چرا خودشان از دانش هسته‌ای در ساخت بمب و کشتار استفاده می‌کنند و مواخذه نمی‌شوند؟ از ما بخاطر دخالت در منطقه شکایت می‌کنند، ولی چرا خودشان در سراسر جهان دخالت می‌کنند؟


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار