خبرهای داغ:

تاکید فرماندار شاهرود بر تشکیل هیئت اندیشه ورز فضای مجازی در شاهرود

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر تشکیل هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و چالش‌های پیش روی آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۸۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست همفکری و هم اندیشی موثرین فرهنگی شهرستان شاهرود به همت موسسه سراج شهرستان در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و بررسی چالش‌های این فضا اظهار کرد: در سطح شهرستان چالش‌های اجتماعی در حوزه امنیتی و نقش فضای مجازی در آن بررسی شده است.
او افزود: سرگردانی و بدون مدیریت بودن فضای مجازی نباید معطل قانون بماند و باید تلاش کنیم فعالان فضای مجازی شناسنامه دار شوند و استعداد‌های آنان برای جریان سازی به نظام اسلامی و‌انقلاب تقویت شوند و با افرادی که ما آگاه هستند گفتگو و همراه شوند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز با تحلیل شرایط فعلی موضوعات نوظهور و در شرف ظهور باید بررسی شود تا در جنگ جهانی رسانه تمهیدات لازم را داشته باشیم.
او تاکید کرد: باید جبهه‌ای با اجماع و محور راهبری تعریف شود و حمایت و پشتیبانی گردد تا بتوان اثرگذاری لازم را در شهرستان داشت.
در این نشست قربانی مسئول موسسه سراج استان سمنان به هدف از تشکیل این نشست و هم افزایی و هم گرایی در راستای سازماندهی فضای مجازی شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار