فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

۱۲۶ صندوق اشتغالزایی در ساری راه اندازی شده است

ساری- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فعالیت ۱۲۶ صندوق اشتغالزایی در شهرستان ساری، گفت: صندوق‌های اشتغالزایی از سال ۹۷شکل گرفت که مهم ترین هدف آن کارآفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۸۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، عصر امروز سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جلسه صندوق اشتغالزایی کارآفرینی حضرت فاطمه زهرا (س) پایگاه بسیج سمیه سمسکنده حوزه ام کلثوم (س) حضور یافت.

خبر

سردار مسلمی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به فعالیت ۱۲۶ صندوق اشتغالزایی در شهرستان ساری، گفت: صندوق‌های اشتغالزایی  از سال ۹۷ تا به امروز شکل گرفت که امروز در خدمت مسئولین و هئیت امنای این صندوق هستیم.

فرمانده سپاه کربلا به نقش برجسته و اثرگذار صندوق اشتغالزایی حضرت فاطمه زهرا (س) پایگاه بسیج سمیه سمسکنده اشاره و خاطرنشان کرد: این صندوق در کارآفرینی بسیار موفق عمل کرده است و موجب جلب اعتماد طیف وسیعی از مردم شده است.

سردار مسلمی تسهیلات وام های بهره برای کارآفرینی را مهم‌ترین هدف صندوق‌های اشتغالزایی دانست و افزود: بسیجیان دغدغه‌مند و باایمان برای رفع مشکلات مردم در صحنه حاضر هستند تا جلوی توطئه‌های دشمنان برای ناامیدسازی جامعه را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار