مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان در گفت‌وگو با بسیج:

همایش بزرگ دختران حاج قاسم در زنجان برگزار می‌شود

زنجان _ مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت:به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ دختران حاج قاسم (کنشگران فرهنگی) در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۵۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

سرهنگ هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:مدرسه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک مرکز تعلیم و تربیت و رشد و تعالی نام برده می‌شود. 

همایش بزرگ دختران حاج قاسم در زنجان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های نظام و آینده سازان کشور هستند، تاکید کرد:امروزه دانش آموزان مورد تهاجم فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب قرار گرفته اند. 

توفیقی با اشاره به اینکه در مدارس متوسطه دوره دوم فرمانده و اعضای شورا توسط دانش آموزان انتخاب و اداره می شوند، بیان کرد:توانمندسازی این دانش آموزان که نقش مهمی در ترویج عفاف و حجاب و تعامل با دانش آموزان در مدارس دارند مهم و ضروری است. 

این مسئول با بیان اینکه همایش بزرگ دختران حاج قاسم با موضوع توانمندسازی کنشگران فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف در مدارس برگزار می شود، افزود:این گردهمایی با حضور حجت الاسلام احمدی گلستان یکی از اساتید برتر کشوری و دکتر جعفری روانشناس مطرح کشوری برگزار می‌شود. 

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه در این گردهمایی 450 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه از سراسر استان زنجان حضور دارند ، خاطرنشان کرد:این گردهمایی روز پنجشنبه 3 آذر ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 در محل دارالقرآن زنجان برگزار می گردد. 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار