خبرهای داغ:
عباسی در مراسم افتتاح ۱۱٠ مرکز اجتماعی:

استفاده از ظرفیت بسیج برای حل آسیب‌های اجتماعی/باید از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: باید نگاه ویژه‌ای به حل آسیب‌های اجتماعی کشور با استفاده از ظرفیت بسیج، داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۰۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

استفاده از ظرفیت بسیج برای حل آسیب‌های اجتماعی/باید از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم افتتاح ۱۱٠ مرکز اجتماعی در سطح کشور، اظهار کرد: بسیج، اقدامات ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور انجام داده است. وی با اشاره‌ به اقدامات برخی استان‌ها در بحث مسائل اجتماعی، تصریح کرد: استان فارس، در حوزه مسائل اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده و طرح جامع مشاور خانواده را ارائه کرده است.

عباسی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی، گفت: رهبر انقلاب، آسیب‌های اجتماعی را خطر بزرگ برای کشور و غمی بزرگ برای مسئولان انقلابی می‌دانند. باید نگاه ویژه‌ای به حل آسیب‌های اجتماعی کشور با استفاده از ظرفیت بسیج، داشته باشیم.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با تأکید بر اینکه بسیج در مقابل استکبار، قهرمانانه ایستاده است تصریح کرد: تلاش‌های این فرزندان رهبر معظم انقلاب و ملت ایران قابل قدردانی است. عباسی با تأکید بر اینکه وجود بسیج در مراقبت از انقلاب اسلامی و ملت ایران در ایعاد مختلف بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمن تلاش و از انقلاب پاسداری کنیم.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با تأکید بر اینکه سند اعتلای بسیج مردم‌پایه است، اظهار کرد: رویکرد مردم‌پایه انقلاب اسلامی و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب باید به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها