در هفته بسیج؛

اولین مرکز مشاوره خانواده مهر در بابل افتتاح شد

ساری-اولین مرکز مشاوره خانواده مهر در شهرستان بابل با همت خیرین و با پیگیری‌های مستمر مسئولین سپاه شهرستان بابل به ویژه معاونت اجتماعی سپاه شهرستان بابل بمناسبت هفته بسیج افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۸۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اولین مرکز مشاوره خانواده مهر در شهرستان بابل با همت خیرین و با پیگیری‌های مستمر مسئولین سپاه شهرستان بابل به ویژه معاونت اجتماعی سپاه شهرستان بابل بمناسبت هفته بسیج افتتاح و آغاز به کار کرد.

اولین مرکز مشاوره خانواده مهر در بابل افتتاح شد
مهندس جانعلی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل در این باره گفت: با اهدای زمین و منزل مسکونی توسط خیر عزیز شهرستان بابل و با پیگیری‌های صورت گرفته توفیق شد که در هفته بسیج مرکز مشاوره خانواده مهر را در شهرستان بابل افتتاح کنیم و بتوانیم جزء یکی از سه شهرستان استان مازندران باشیم که در عرصه مشاوره خانواده خدمت رسانی نماییم.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان بابل افزود: ما در این مرکز از ظرفیت‌های بومی استفاده کرده و در وهله اول از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی جهت خدمت رسانی دعوت نمودیم و پس از آن با برگزاری کلاس‌های فشرده و ساعت‌ها آموزش به توانمند سازی داوطلبان اقدام کردیم. حال مفتخریم که این مرکز توسط بسیجیان عزیز این شهرستان در عرصه‌های مختلفی همچون فرزندآوری و تربیت فرزند، اعتیاد و سایر مسائل اجتماعی و فرهنگی با ظرفیت بالای شهرستان خدمت رسانی می کنند.

اولین مرکز مشاوره خانواده مهر در بابل افتتاح شد
جانعلی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرکز اولویت اصلی ما کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش بهره وری فردی اشخاص مراجعه کننده است و درآمد زایی اصلا مورد توجه نیست و سعی شده تعرفه‌های آموزشی و درمانی و ... را متناسب با پایین‌ترین سطح دهک درآمدی جامعه قرار بدهیم.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان بابل در پایان افزود: یک مرکز دیگر نیز در دست ساخت و آماده‌ی بهره برداری است که ان شا الله در آینده آن نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار