خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین؛

نخستین مسابقات آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع برگزار می شود

حجت الاسلام عرب از برگزاری نخستین مسابقات آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع در راستای توسعه فضای رقابتی سالم و هیجان انگیز بین هنرمندان علاقمند به فعالیت‌های هنری در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۶۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

قزوین_حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، از برگزاری نخستین مسابقات آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع در راستای توسعه فضای رقابتی سالم و هیجان انگیز بین هنرمندان علاقمند به فعالیت‌های هنری در این حوزه خبر داد.

وی هدف ار برگزاری این مسابقه را ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرحهای ایرانی، فراهم آوردن زمینه مناسب برای کشف و بروز استعدادهای خلاق در زمینه پوشاک، دوخت، نساجی، بافت پارچه و معرفی صنایع فرهنگی و ایرانی حوزه مد و لباس برای مخاطبان و جامعه، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس ، ارائه الگوهای ملی ، اسلامی و زیبا به خانواده ها عنوان کرد.

همچنین اشرف کاظمی دبیر تخصصی مسابقه آزاد «پوشش اجتماع» در گفتگو با بسیج بیان کرد: این مسابقه با همکاری دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۳ تهران برگزار می‌گردد و شرکت در این مسابقات برای عموم رایگان و آزاد می باشد.

وی افزود: زمان ثبت نام و ارسال آثار در مسابقه ازتاریخ ۱۴۰۱/۹/۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۱ می باشد و آدرس ارسال آثار: قزوین، خیابان بلوار مدرس شمالی، نبش کوچه ۵۹ گلها، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، کدپستی: ۳۴۱۳۹_۷۶۵۹۵ می باشد.

وب سایت اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی وحرفه استان قروین :

http://http//ghazvintvto.ir

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار