همزمان باآغاز هفته بسیج:

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با رمز مقدس یا زهرا (س) آغاز شد

همزمان با شروع هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با عنوان یادگار مادر و با محوریت دوخت رایگان چادر در محل حسینیه شهدای حسن آباد با اعلام رمز یا زهرا (س) توسط خواهر شهید آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۸۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، افتتاحیه رزمایش در روز ۲۹ آبان ماه و با حضور مسئول محترم بسیج جامعه زنان استان، خانم رضایی و مسئول سازندگی سپاه الغدیر یزدجناب سرهنگ سلمانی، جانشین محترم فرماندهی ناحیه شهید ا... دادی و مسئول سازندگی ناحیه شهید ا... دادی، جناب سرهنگ ابویی و مسئول محترم شعبه نمایندگی در ناحیه شهید ا... دادی، اقای دهستانی با حضور فرماندهان حوزه‌های خواهر فاطمیه و حضرت نرجس (س) خانم‌ها عزیزی و حسینی درمحل حسینیه شهدای حسن آباد برگزارشد.

در افتتاحیه رزمایش بیش از ۲۰ خیاط در محل حسینیه شهدای حسن آباد حضور یافتند و به دوخت چادر پرداختند در ادامه مراسم افتتاحیه، مسئولین حاضر به بازدید از نحوه اجرای رزمایش و عرض خداقوت به خیاطان حاضر پرداختند.

این رزمایش قرار است به مدت ۱۰ روز و در محل پایگاه‌های مقاومت بویژه پایگاه‌های مقاومت مناطق محروم با حضور خیاطان خبره پایگاه‌های مقاومت برگزار گردد و بصورت رایگان خدمات دوخت چادر برای تمامی مردم بویژه بی بضاعتان ارائه گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار