مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی برای اجرای طرح پایتخت کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی استان در اجرای طرح پایتخت کتاب گفت: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در اجرای این طرح اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۴۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جلسه سیاستگذاری هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور در البرز و کرج با بیان اینکه در این طرح سهم دستگاه های اجرایی باید مشخص باشد، گفت: شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هر یک از نهادهای متولی در اجرای طرح پایتخت کتاب باید نقش خود را بدانند.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی برای اجرای طرح پایتخت کتاب

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی استان افزود: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در اجرای این طرح اولویت قرار دارد. منویات مقام معظم رهبری در زمینه نشر آثار حوزه دفاع مقدس باید در این طرح فرهنگی به خوبی مورد توجه قرار گیرد. درخواست می کنم تا از ظرفیت های کتب حوزه دفاع مقدس نیز در این طرح استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه های فرهنگی و توسعه صنعت نشر بکار گرفته و موضوع فرهنگ نیز به عنوان یکی از اولویت های اصلی از سوی عالی ترین مقام های اجرایی در استان البرز مورد توجه قرار گرفته است تا استان البرز در هشتمین دوره این طرح به عنوان پایتخت کتاب معرفی شود.

جابری انصاری گفت: نگاه حاکمیتی، دولتی و بخش خصوصی را در اجرای این طرح فرهنگی مورد استفاده قرار خواهیم داد و با همفکری و مشارکت تمامی صاحب نظران در این زمینه کار را پیش خواهیم برد. نگاه توسعه محور به کتاب و امور فرهنگی از سوی نماینده ولی فقیه در استان البرز و استاندار و معاون فرهنگی وی، در حد گفتار نیست و عزم فرهنگی که در استان وجود دارد انگیزه ما را برای اجرای این طرح چندین برابر می کند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار