مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز خبر داد؛

چاپ بیش از 75 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: بیش از 75 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان البرز به چاپ رسیده و بیش از 40 عنوان موضوع تخصصی نیز پیرامون این حوزه منتشر شده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۴۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در جلسه سیاستگذاری هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور در البرز و کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافع امنیت کشور گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و عظیمی است که برای نسل های آینده بر جای مانده است.

چاپ بیش از 75 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در البرز

وی کتاب را بهترین وسیله برای حفظ این ارزش ها و انتقال آن ها به نسل های آتی دانست و خبر داد: بیش از 75 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان البرز به چاپ رسیده و بیش از 40 عنوان موضوع تخصصی نیز پیرامون این حوزه منتشر شده است. باید با بهره مندی از ظرفیت هنر و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا به نسل جوان منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به ضرورت تشکیل دبیرخانه مرکزی در میزبانی پایتخت کتاب گفت: دغدغه مقام معظم رهبری نیز این است که کتاب های حوزه دفاع مقدس دستخوش تحریف نشوند لذا با نظارت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همه کتب در این بخش منتشر می شوند؛ این دغدغه باید در میزبانی از پایتخت کتاب مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار