خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

تفکر بسیجی امروز توانست دنیا را اداره کند

همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی امروز توانست دنیا را اداره کند و بر دنیا غلبه کند و این تفکر روزبه روز بالنده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۴۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج، هفته همه زیبایی‌هایی است که انقلاب اسلامی با آن زیبایی پیروز شد و امروز با آن زیبایی‌ها سرپا است و تا روزی که این زیبایی‌ها هست انقلاب و بسیجی هم هست.

وی با بیان اینکه هر زمانی دشمن احساس قدرت در ما کرد توطئه‌ای را شکل داد، افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ در انتخابات ورود پیدا کرد و همه کاری برای براندازی نظام انجام داد اما کاری از پیش نبرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن کینه‌توزانه این قله ما را به دره تبدیل کرد که تاکنون تاوان آن را پس می‌دهیم؛ در برجام دخالت کرد، در اربعین حسینی ورود پیدا کرد و این توطئه را شکل داد تا این قله ما را تبدیل به دره کند.

وی ابراز کرد: امروز همه کسانی که با ما دشمنی دارند با تمام توان هر آنچه که داشتند به میدان آوردند؛ اما یادمان باشد نظام جمهوری اسلامی پدری می‌کند.

حاجی بابایی ادامه داد: ما نباید در دام دشمن بیفتیم، با سیاست‌های عالمانه و مدبرانه نظام، سیلی خوردیم، شهید دادیم اما همچنان سرپا هستیم.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا برای این انقلاب همیشه کارساز بود و برای ما افتخار است، با اشاره به پیشرفت‌های نظام گفت: کار توسط کاردان انجام می‌شود و با قدرت در منطقه حرکت می‌کنیم و تمام فعالیت‌های اقتصادی، نظامی و فناوری را داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی امروز توانست دنیا را اداره کند و بر دنیا غلبه کند و این تفکر روزبه روز بالنده‌تر می‌شود.

وی ابراز کرد: این انقلاب میلیون‌ها جوان مثل شهید حججی دارد که بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال درست همانند عاشورا عمل کردیم.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: انقلاب دریایی از قدرت، اقتدار، نیروهای مومن و انقلابی است که اگر یک روز احساس خطر کند در مقابل آن می‌ایستد.

وی با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی پدری و بزرگی می‌کند، گفت: ملت ایران با تمام اعتراضات و گلایه‌های موجود که نسبت به مسئولین دارند صف آنها از اغتشاشگران جدا است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این انقلاب به برکت خون شهیدان، پرقدرت و باصلابت جلو می‌رود؛ ما باید باهم و کنار هم باشیم و از انقلاب خود دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: امروز باید روی مین تبلیغاتی و عاقلانه در صحنه باشیم.

در ادامه نماینده هر قشر و پایگاه به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار