رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی البرز خبر داد؛

برگزاری کارگاه های ارتقای حافظان قرآن کریم در البرز

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان البرز برگزاری کارگاه های ارتقای حافظان قرآن کریم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد استان البرز، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۶۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرخ لقا پورمختار، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان البرز از برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های قرآنی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد استان البرز، به منظور ارتقای همکاری و هماهنگی میان جامعه هدف خبر داد.

برگزاری کارگاه های ارتقای حافظان قرآن کریم در البرز

وی عنوان کرد: بدین ترتیب مقرر شد جمعه پایانی هر ماه، جلسه ای با حضور حافظان قرآن استان البرز برگزار و نوین ترین روش‌های حفظ قرآن در آن مطرح و آموزش داده شود. هدف از برگزاری این کارگاه ها، علاوه بر آشنایی حافظان با یکدیگر، اشتراک تجربیات و انتقال بروزترین اطلاعات و آموزش ها از طریق اساتید برتر است.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان البرز بیان کرد: نخستین جلسه این کارگاه، جمعه پایانی آبان ماه با حضور استاد امید آقایی برگزار شد. بیش از 50 نفر حافظ قرآن کریم در این کارگاه شرکت کردند که امیدواریم با ادامه این روند و در جلسات بعدی، با استقبال بیشتری مواجه شویم.  

پورمختار با اشاره به اینکه در حال حاضر برگزاری 6 کارگاه در دستور کار قرار گرفته است، مطرح کرد: در پایان افرادی که در همه دوره‌ها حضور داشتند، می‌توانند در صورت تمایل در آزمون شرکت کنند و با کسب نمره قبولی، گواهینامه تربیت مربی دریافت کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار