حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

ایران اهل سازش و مذاکره ذلت بار با آمریکا نیست

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما اهل سازش و مذاکره ذلت بار با آمریکا نیستیم؛ بی شک ملت بزرگ ایران برای دستیابی به پیشرفت باید همین مسیر استقامت و عزت را زیر سایه فرمانده معظم کل قوا طی کند.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۴۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند، گفت: مطمئن باشید این اتفاق در جریانات اخیر نیز رقم خواهد خورد و چند مانع در خصوص شبکه ملی اطلاعات و مدیریت فضای مجازی برطرف خواهد شد.

ایران اهل سازش و مذاکره ذلت بار با آمریکا نیست

وی اذعان کرد: دروغ گفتن در هر جای دنیا به جز جمهوری اسلامی ایران هزینه دارد؛ در این مملکت، چهره ها و سلبریتی ها به راحتی دروغ می گویند اما هزینه آن را نمی پردازند. بی شک انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری از این مرحله نیز عبور خواهد کرد؛ البته برای اعتراضات و انتقادات نیز پاسخ وجود دارد و یکسری اشتباهات باید اصلاح شوند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نباید کوچکترین تعرضی به خطوط قرمز انقلاب صورت گیرد، اظهار کرد: ما اهل سازش و مذاکره ذلت بار با آمریکا نیستیم؛ بی شک ملت بزرگ ایران برای دستیابی به پیشرفت باید همین مسیر استقامت و عزت را زیر سایه فرمانده معظم کل قوا طی کند تا به آرزوهای دیرینه خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی بیان کرد: هر فتنه ای دو خاصیت دارد؛ بصیرت خوبان و کشف باطن بدان که در فتنه اخیر نیز این اتفاق رخ داد و باطن عده ای رو شد. به نظر بنده باید این حجامت صورت گیرد و باطن ها برملا، حق از باطل جدا و طیب از خبیث مشخص شود. این باطن انقلاب است که پاکان را در یک خیمه قرار می دهد و ناپاکان نیز به صورت طبیعی در خیمه دیگر قرار می گیرند.  

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها