برگزاری یادواره 2 هزار شهید فوتبالیست در کیش

یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۰۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، با نزدیک شدن به رویداد جام جهانی قطر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم، یادواره "2000 شهید فوتبالیست " شنبه 28 آبان در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار شد.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این یادواره مهمترین پیام شهدای ورزشکار را ترویج مرام پهلوانی و جوانمردی، حفظ اقتدار و عزت کشور برشمرد و گفت: پهلوانی از قهرمانی مهمتر است و آن‌هایی که برای دفاع از مردم و کشور خود نقش آفرینی می‌کنند، ما قدردان آن‌ها هستیم. ما اگر بتوانیم عفت و غیرت شهدایی مانند ابراهیم هادی را به جامعه بشناسانیم، خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

بیانیه این یادواره به یاد شهدای مظلومی که میادین ورزشی را برای حضور در میدان جنگ ترک کردند و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از کشور پرداختند قرائت شد.

 

در این بیانیه بر ادامه راه شهیدان که همانا حفظ وحدت و اقتدار و عزت ملی در شرایط حساس کنونی و نیز مسابقات جام جهانی است، تاکید شد.

 

در این مراسم یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و ورزشکاران تجلیل شد.

این مراسم همزمان با هفته بسیج و به همت سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان بسیج ورزشکاران، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک، شبکه رادیویی ورزش و بسیج سپاه کیش برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار