خبرهای داغ:

اسکان ۹۰ نفر از زائرین پیاده عراقی به همت بسیجیان روستا لاسجرد

به مناسبت هفته بسیج 90 نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله در شهرستان سرخه اسکان و پذیرایی شدند.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۷۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه برنامه های متنوعی برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

او افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می‌دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله بیان داشت: در راستای گرامیداشت این هفته برنامه گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان پایگاه از ساعت ۲۴ الی ۲بامداد برگزار شد.

معینیان در ادامه اضافه کرد: پذیرایی و اسکان ۹۰ نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط بسیجیان در زائرسرا از دیگر اقداماتی بوده که انجام گرفته است.

او با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 گفت: همزمان با هفته بسیج روستا لاسجرد در جوار امامزادگان سیدرضا و سید علی اکبر میزبان برگزاری این رزمایش با حضور مسئولان، خواهران و برادران بسیجی بوده ایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار