فرمانده سپاه نوشهر مطرح کرد

اجرای ۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج نوشهر

ساری-فرمانده سپاه نوشهر از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۱۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

نوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور فرمانده سپاه نوشهر در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲، افتتاح گلزار شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه، افتتاح مسکن مددجویی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری دوره‌های آموزشی، افتتاح یادمان شهدای گمنام، اردو‌های جهادی، برگزاری المپیاد ورزشی فرهنگی و اجتماع پرشور بسیجیان  از برنامه‌های مهم هفته بسیج در شهرستان است.

اجرای ۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج نوشهر
سرهنگ ابراهیم پور با  اشاره به شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران افزود: بسیج متعلق به یک نهاد یا ارگان خاصی نیست بلکه یک تشکل مردمی است و درتمامی عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.

فرمانده سپاه نوشهر در ادامه با تاکید بر نقش آفرینی بسیج در تبدیل تهدید‌ها به فرصت ها، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس و پس از آن حضور در دوران سازندگی، مسائل مختلف اجتماعی کشور، دوران کرونا و کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به نیازمندان چشمگیر بود.

اجرای ۳۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج نوشهر
سرهنگ ابراهیم پور به فلسفه وجودی بسیج هم اشاره و اضافه کرد: مجموعه بسیج و شجره طیبه بسیج برآمده از نگاه عالم دینی  و باور تمام و کمال حضرت امام خمینی (ره) به مردم بود که رهبر انقلاب از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می‌کنند.

فرمانده بسیج نوشهر با تاکید براینکه حضرت امام خمینی (ره) به حضور و مشارکت مردم در اداره جامعه اعتقاد و باور داشتند، افزود: تجلی کامل و عینی این باور، مردم پایه بودن انقلاب اسلامی و سازمان یافته آن در بسیج است.

سرهنگ ابراهیم پور با بیان اینکه امام خمینی (ره)  برای نفی مکاتب شرق و غرب به الگوی موفقی، چون پای کار آمدن مردم رسیدبودند، گفت: دشمنان انقلاب بخاطر همین تفکر امام برای ضربه زدن انقلاب با تمام قوا در تلاش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار