بیانیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج

در این بیانیه آمده است: بسیج در خلق زرین‌ترین صفحات تاریخ این مرز و بوم خالق حماسه‌های بی مثل و نظیری بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۳۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت/۳۰).
پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شجره طیبه بسیج در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس این نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) عامل خنثی‌سازی اساسی‌ترین توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.
بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدسمان مهم‌ترین جانفشانی‌ها را انجام داده است. بسیج در خلق زرین‌ترین صفحات تاریخ این مرز و بوم خالق حماسه‌های بی مثل و نظیری بوده است.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، اقتصادی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و جریان نفوذ دشمن و دفاع از حریم اهل بیت و کشور، ورود جدی در عرصه‌های محرومیت زدایی و رفع آثار بلایای طبیعی، و بسیاری موارد دیگر نشان از دارا بودن آرمانی مقدس جهت تعالی و رشد ایران اسلامی است.
ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه که مدال افتخار خدمت به بسیج در سطح شهرستان را بر سینه دارد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده و یکبار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌نماییم و عهد می‌بندیم در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تا پای جان استوار بمانیم.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار