در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

بسیج در هرعرصه ای که وارد شده کار را به نتیجه مطلوب رسانده و همین امر باعث عصبانیت دشمن است

کد خبر: ۹۴۶۸۵۶۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع)شهرستان پاکدشت سرهنگ پاسدار رضا امجدی عصر امروز با هدف تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج ، در سالن جلسات ناحیه مقاومت با حضور در جمع اصحاب رسانه به تشرح برنامه های هفته بسیج پرداخت.
امجدی با بیان مشروح برنامه های گفت: در هفته بسیج ۱۰۰۰برنامه در سطوح مختلف پایگاهی ،حوزه های مقاومت و ناحیه و شهرستانی خواهیم داشت .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : شعار هفته بسیج در سال ۱۴۰۱ "بسیج خادم ملت" می باشد که بیانگر رسالت و فلسفه شجره طیبه بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت در این نشست خبری ضمن تشریح خدمات چند ماه گذشته و مقابله با فتنه و جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد : بسیج در هر عرصه ای که وارد شده کار را به نتیجه مطلوب رسانده است و همین امر باعث عصبانیت دشمن شده .

وی تشکیل قرارگاه عملیات های جهادی در بخش های مختلف، اجتماع اقتدار بسیج با استعداد۲۵۰۰ نفر ، گلباران قبور مطهر شهداء ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، اجتماع ائمه جماعات و بسیج دانش آموزی ، سلسله نشست های جهاد تبیین و سواد رسانه ای برای دانش آموزان و صدها برنامه متنوع دیگر را بخش کوچکی ازفعالیت های هفته بسیج دانست و افزود: اصحاب رسانه در جهاد تبیین طلایه داری کنند و با امید آفرینی اخبار درست و رسالت روایت گری صحیح را به مردم به خوبی انجام دهند.

محسن اردستانی فرماندار پاکدشت مهمان دیگر این نشست خبری با اشاره به نقش بسیج و اهمیت شناساندن ان به جوانان و نوجوانان گفت : عملکرد بسیج از ابتدای شیوع کرونا تا فتنه های اخیر بسیار مهم است بسیجی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی با فرهنگ ناب ایثار و از خود گذشتگی است.

وی افزود: امروز ملت ایران در جنگ شدید رسانه ی با بمباران همه جانبه و دروغین بر ذهنیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستیم، امروز نقش رسانه های انقلاب اسلامی سخت تر از گذشته برای تبیین انقلاب اسلامی وبیان فرهنگ بسیج و بسیجیان میباشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار