خبرهای داغ:

سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در شاهرود آغاز به کار کرد

شاهرود_سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان روز چهارشنبه با شرکت شش گروه نمایش از شهرستان‌های این استان در شاهرود آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۸۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در شاهرود آغاز به کار کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، در اولین نمایش از این جشنواره تئاتر "قصیده زنجیر" به کارگردان مهدی بانی از صبح چهارشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود به روی صحنه رفت.
نمایش‌های «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» به نویسندگی علی شمس و کارگردانی حسن سرچاهی در پلاتوی هفت رنگ و «قزلحصار» به نویسندگی بهنام سرلک و کارگردانی مسعود صنحتی در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود در نوبت عصر اجرا شد.
همچنین روز پنجشنبه ۲۶ آبان و از ساعت ۱۰ صبح نمایش "شکلک" به کارگردان مرتضی ابوالقاسمی، ساعت ۱۶ نمایش "بالستیک زخم" به کارگردانی امیرحسین دلارام و ساعت ۱۸ نمایش "نقطه صفر مرزی" به کارگردان محمدرضا عبادیانی در شاهرود اجرا خواهد شد.
تالار "بهمن" و نمایشخانه "هفت رنگ" مجتمع فرهنگی و هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود سالن‌های نمایش این جشنواره تعیین شده اند.
سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با همکاری موسسه هنر‌های نمایشی استان سمنان از ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه به صورت متمرکز در حال برگزاری می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار