سردار حیدر نیا در نشست خبری هفته بسیج:

اقدامات و برنامه های دارای پیامد مثبت در محله ها از شاخصه های فرمانده پایگاه موفق است

سردار حیدر نیا گفت: اگر فرمانده پایگاهی بتواند در محله خودش تغییری ایجاد کند، اقدامات و برنامه های دارای پیامدهای مثبت در زندگی مردم انجام دهد، این فرمانده موفق است.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۸۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حاشیه نشست خبری هفته بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد،  با بیان اینکه در مجموعه بسیج شاخصه های متنوع و متفاوتی برای فرمانده پایگاه موفق داریم، در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: برنامه های ابلاغی و ابتکاری این مجموعه پیامد محور است. اگر فرمانده پایگاهی بتواند در محله خودش تغییری ایجاد کند، اقدامات و برنامه های دارای پیامدهای مثبت و تاثیرگذار در زندگی مردم انجام دهد، این فرمانده موفق است.

سردار حیدر نیا با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه ها برای ما کیفیت مهم است نه کمیت، افزود: ممکن است فرمانده ای در محله خودش در مورد موضوع طلاق و پیشگیری از آن برنامه های متعددی انجام داده باشد، اما طلاق و پیشگیری از آن در این محله کاهش پیدا نکرده باشد، بالعکس فرمانده ای با تعداد برنامه کمتری در محله خودش در حوزه طلاق و پیشگیری از آن کار کرده باشد و منجر به یک پیامد مثبتی در حوزه ماموریتی اش شده باشد، این برای ما اولویت است و فرمانده این پایگاه جزو فرماندهان موفق می باشد.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج باید دارای روحیه انقلابی، جهادی و خدمتِ بی منت به مردم باشند.

فرمانده سپاه البرز در پایان این گفت و گو بسیجیان و سپاهیان را فرزندان و سربازان مقام معظم رهبری خواند و پیامی برای معظم له صادر کرد: امروز هر آنچه که داریم از وجود فرمانده عزیزمان است. تا زمانی که سربازان شما در سپاه و بسیج هستند، هیچ دشمنی، چه دشمنان داخلی، چه دشمنان خارجی به اهداف شومشان نخواهند رسید و ان شاء الله پرچم این انقلاب به دست باکفایت مقام معظم رهبری تحویل مهدی زهرا(س) داده خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها