فرمانده سپاه عباس آباد:

حمایت مردم از نظام و ولایت موجب ناکامی تلاش دشمن در هرزمینه‌ای شد

ساری-فرمانده سپاه عباس آباد: امروز حمایت مردم از ولایت فقیه و نظام موجب شده که توانستیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی خود محافظت کنیم که همین امر باعث شد دشمن در هر زمینه‌ای که تلاش می‌کند به نتیجه نرسد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۶۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

حمایت مردم از نظام و ولایت تلاش دشمنان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد پیش از ظهر امروز در جلسه تعاملی با نیروی انتظامی  این شهرستانگفت: هدف دشمن ایجاد شکاف بین نیرو‌های مسلح است که الحمدالله تعامل سپاه و نیروی انتظامی روز به روز بهتر و بیشتر می‌شود.

حمایت مردم از نظام و ولایت تلاش دشمنان را ناکام گذاشت

سرهنگ تدریسی توجه ویژه و پشتیبانی از ولایت فقیه را جزو وظایف نیرو‌های مسلح دانست و افزود: همانطور که همگان می‌دانند، دشمنان به هر نحو و طریقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، ما باید با الگو قرار دادن اهل بیت(ع) و حضرت زهرا (س) حمایت از ولایت را سرمشق خود قرار داده و توجه ویژه‌ای به اصل ولایت فقیه داشته باشیم، مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که تا پای جان در راه دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت ایستاد و ولایت فقیه برای او خط قرمز بود، حامی ارزش‌های انقلاب و رهبری باشیم.

حمایت مردم از نظام و ولایت تلاش دشمنان را ناکام گذاشت

فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد خاطرنشان کرد: امروز حمایت مردم از ولایت فقیه و نظام موجب شده که توانستیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی خود محافظت کنیم که همین امر باعث شد دشمن در هر زمینه‌ای که تلاش می‌کند به نتیجه نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها