مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

برگزاری پنجمین کنگره شهدای دانشجو در مازندران

ساری-مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا از برگزاری پنجمین کنگره شهدای دانشجو در مازندران خبر داد و گفت:مازندران دارای ۲۵۰ شهید دانشجو است که برای برگزاری پیش کنگره‌ها برنامه ریزی شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۰۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

برگزاری پنجمین کنگره شهدای دانشجو در مازندران

خبرگزاری بسیج،سیدامیر سادات کرمی عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری از برگزاری  پنجمین کنگره شهدای دانشجو در مازندران خبر داد و گفت:مازندران دارای ۲۵۰ شهید دانشجو است که برای برگزاری پیش کنگره‌ها برنامه ریزی شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا به تهیه مستند برای شهدای شاخص و تهیه شناسنامه تصویری از شهدای دانشجو، هم اشاره کرد و افزود: برپایی سلسله یادواره شهدای دانشجو، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جمع آوری آثار شهدا از جمله کار‌های با اولویت این کنگره به شمار می‌رود.

این مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای دانشجو هم اشاره و اضافه کرد: مسابقات طراحی پوستر، ایجاد نرم افزار جامع شهدای دانشجو اردوی راهیان پیشرفت هم از جمله برنامه است.

سادات کرمی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان از دستاورد‌های برجسته نظام  بی اطلاع هستند، خاطرنشان کرد: از اهداف اردوی راهیان پیشرفت آشنایی  دانشجویان با صنایع مختلف است و همایش پیشگامان رهایی هم به مناسبت هفته دانشجو در استان برگزار می‌شود.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا کرسی‌های آزاداندیشی هم از برنامه‌های این سازمان است. او افزود: طی دو ماه گذشته ۷۵ جلسه روشنگری و پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در دانشگاه‌ها برگزار شد.

سادات کرمی در پایان سخنان خود به  اختتامیه جشنواره شعر حماسه قلم هم اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره هنر‌های تجسمی و لیگ مناظرات ویژه دانشجویان خواهر برنامه‌های پیش کنگره شهدای دانشجو در مازندران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار