خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دشمن به دنبال جدا کردن مردم و نارضایتی آنها از حاکمیت است

همدان-مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای اینکه دشمن بتواند به ما ضربه بزند دنبال جدا کردن مردم و نارضایتی آنها از حاکمیت است و همه راهکار هایی را که بتواند مردم را ناامید کند پیش گرفته است.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۲۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، محمود نقوی در بیست و پنجمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار اظهار کرد: حضور و نقش مردم غیور ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از این انقلاب در صحنه‌های مختلف بسیار پررنگ است و ما مسئولین باید قدر این مردم شریف و حاضرین در صحنه‌های مختلف را بدانیم و احساس وظیفه بیشتری برای خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: نقش مردم ولایتمدار در گذشته انقلاب آن قدر پر رنگ است که دشمن را با تعجب مواجه کرده است و برای اینکه دشمن بتواند به ما ضربه بزند دنبال جدا کردن مردم و نارضایتی آنها از حاکمیت است و همه راهکار هایی را که بتواند مردم را ناامید کند پیش گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: اگر فتنه‌ای برپا می‌شود مردم شریف ملت ایران هستند که این فتنه‌ها را خنثی می‌کنند و در انقلاب اسلامی ما پیروز هستیم و اگر حضور مردم نبود به پیروزی نمی‌رسیدیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه «بالاترین سرمایه هر کشوری، سرمایه انسانی آن کشور است»، گفت: این سرمایه انسانی در نظام آموزش و پرورش است و قطعا نقش جوانان ما در گذشته انقلاب و پیشرفت‌های علمی است، و هرآنچه که دستگاه تعلیم و تربیت ما صحیح و دقیق مجهز شوند آینده جامعه بهتر رقم می‌خورد.

نقوی بیان کرد: مجمع خیرین شهرستان بهار از جمله مجمع‌های بسیار خوب و توانمند در استان همدان است و با تلاش و کمک خیرین بتوانیم مدارس را تخریب و تجهیز کنیم و نیز بتوانیم از حق جوانان شهرستان و استان که در کشور دارای بهره هوش بالایی هستند دفاع کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات