سردار فدا:

نجبه پروری از رویکردهای سازمان بسیج دانش آموزی است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی در کنار موضوع تربیت نخبگان و نخبه‌پروری یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این سازمان است.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۰۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

نجبه پروری از رویکردهای سازمان بسیج دانش آموزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج،در آیینی از ۱۳ تیم دانش آموزی مدال آور استان اصفهان در پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا تجلیل شد.

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در این آیین گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی در کنار موضوع تربیت نخبگان و نخبه‌پروری یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این سازمان است.

سردار مجتبی فدا افزود: ما باید کاری کنیم که در عرصه‌های علمی و پژوهشی، دانش‌آموزی پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گیرد و در این راستا تأثیرات اجتماعی و علمی این فعالیت‌ها را افزایش دهیم.

سرهنگ حسین رجب پور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان نیز گفت:در پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا ۱۰تیم دانش آموز دختر و ۳ تیم پسر از بین ۱۸۵ تیم، با کسب ۹۱۰ امتیاز مقام اول و صاحب پنج نشان طلا،۳ نقره و ۵ نشان برنز شدند.

رجب پور افزود: از ۸۱۷تیم دانش آموزی پایه ششم ابتدایی تا یازدهم متوسطه از استان اصفهان از شهرستان‌ها،۵۹۷ تیم به مرحله استانی و در نهایت ۲۹ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ‌ترین مسابقه‌ی گروهی کشور و جهان اسلام است.

هدف اصلی در این لیگ علمی ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل است.

ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق و پژوهش و طراحی لیگ‌های پژوهشی و کارآفرینی در کنار لیگ علمی، رویکرد اصلی پایاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار