خبرهای داغ:
دبیر تشکل دخترانه نورا استان قزوین؛

گفتمان «اینجا جوان نفس می کشد» برگزار می شود

دبیر تشکل دخترانه نورا استان قزوین عنوان کرد: اولین نشست چالش ها و فرصت های دخترانگی با گفتمان «اینجا جوان نفس می کشد» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۴۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

قزوین_زینب شفیع خانی دبیر تشکل دخترانه نورا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: اولین نشست چالش ها و فرصت های دخترانگی با گفتمان «اینجا جوان نفس می کشد» طرح ریزی شده است.

 

شفیع خانی در ادامه افزود: «دختر که باشی، دنیایت با بقیه آدم های اطرافت فَرق دارد» این نگاه را، همه محدودیت ها در کنار همه آرزوهای طول و دراز یک دخترمی سازد. آرزوهایی که مقصد جاده زندگی یک دختر را به همه چالش ها و فرصت ها، اثرگذاری در جایگاه یک زن در هر نقشی معنا می کند.

 

وی گفت: تشکل دخترانه نورا با دعوت گروهی از دانشجویان و مجموعه های تربیتی مرتبط با این قشر در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری میزبان اولین نشست از سلسله نشست های “فصل انسان” با موضوع “تنفس اول: چالش ها و فرصت های دخترانگی” می باشد.

 

شفیع خانی عنوان کرد: مهمانان این برنامه حدودا دو ساعته، ۱۵۰ دختر دهه هفتادی و دهه هشتادی هستند که قرار است با مطرح کردن دغدغه ها و سوالات ذهنی خود، فرصتی برای بیان عقاید بی هیچ قضاوتی داشته باشند.

وی افزود: این برنامه با مشارکت شبکه جوانان رضوی ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، معاونت امور جوانان ، بسیج جامعه زنان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار