رئیس حوزه هنری استان البرز:

جشنواره فیلم و عکس البرز قوی برگزار می شود

رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم و عکس البرز قوی در دو بخش حرفه ای و موبایلی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۵۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم و عکس البرز قوی در دو بخش حرفه ای و موبایلی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با مدیریت حوزه هنری و مشارکت صداوسیما، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می شود.

جشنواره فیلم و عکس البرز قوی برگزار می شود

وی فیلم مستند، فیلم کوتاه، عکس و عکس چیدمان را قالب های جشنواره و توسعه و تقویت تاریخ شفاهی البرز، برجسته سازی هویت البرز، اعتماد به نوجوانان، احترام به والدین، توجه به ظرفیت های علمی پژوهشی البرز، معرفی استعدادهای البرز، توجه به ظرفیت های علمی و صنعتی البرز، تبیین سبک زندگی اسلامی و خانواده البرزی و توجه به استعدادهای نوجوان در البرز را محورهای موضوعی آن عنوان کرد.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 20 آذر ماه 1401 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی کرج، چهارراه نبوت، کوچه میلاد، پلاک 82، حوزه هنری استان البرز تحویل دهند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه مجازی به نشانی Alborzfestival.ir مراجعه و یا با شماره 02634473011 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار