خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا؛

دانشگاه، طلایه‌دار جریان حیات علم و پرورش روشنفکران سیاسی و اجتماعی است

دکتر محمدی عنوان کرد: دانشگاه همیشه محل جوشش و طلایه‌دار جریان حیات علم، تحقیق، آرمانگرایی، وحدت خواهی و پرورش روشنفکران سیاسی و اجتماعی بود و باید این نقش‌آفرینی را تداوم بخشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۴۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، دکتر ابوذر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در ديدار با دکتر قربانی رئیس دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا بیان کرد: دانشگاه همیشه و در همه جا محل جوشش و طلایه‌دار جریان حیات علم، تحقیق، آرمانگرایی، وحدت خواهی و پرورش روشنفکران سیاسی و اجتماعی بود و باید این نقش‌آفرینی را تداوم بخشد.

 

وی گفت: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم، باورهای مردم را مورد حمله قرارر داده که در این شرایط دانشگاه ها، استادان و مسوولان باید به درستی رسالت مهم خود را در تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان انجام دهند.

 

محمدی با اشاره به شکل‌گیری طرح اردوی راهیان پیشرفت در بسیج دانشجویی استان گفت: این اردو با هدف آشنایی جوانان با دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف راه اندازی شده است و در مدت کوتاه از شکل گیری این حرکت شاهد اثرات مثبت و استقبال خوب دانشجویان از این حرکت بوده ایم.

 

در این دیدار دکتر قربانی به معرفی دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا پرداخت و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در این دانشگاه، دانشگاه میتواند در باب صنعت و مباحث پيرامونی آن تاثيرات فراوانی را در استان داشته باشد.

 

وی در ادامه به بیان مشکلات دانشگاه پرداخت و خواستار همکاری و تعامل بسیج دانشجویی استان در این زمینه و کمک در رفع مشکلات دانشگاه شد. 

 

در ادامه دکتر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین به همراه دکتر قربانی رئیس دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا بازدید به عمل آوردند.

 

انتها ی پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها