خدمات بنیاد علوی در مناطق محروم اردبیل رسانه‌ای شود/ احداث بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی در دست اقدام است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تأکید بر ایجاد اشتغال خرد و خانگی توسط بنیاد علوی، گفت: خدمات و اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم استان اردبیل به‌صورت ویژه رسانه‌ای شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۵۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

خدمات بنیاد علوی در مناطق محروم اردبیل رسانه‌ای شود/ احداث بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با راهبر پهنه شمال‌غرب بنیاد علوی با قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته بنیاد علوی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم استان اردبیل، اظهار کرد: خدمات و اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم استان به‌صورت ویژه رسانه‌ای و تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور،‌ افزود: به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات اساسی در بخش‌های مختلف محرومیت‌زدایی، تولید ثروت و علم و حوزه عمران و زیرساخت انجام شده است که باید این اقدامات بزرگ به مردم روایت شود.

بنیاد علوی توجه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال خرد و خانگی داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: بنیاد علوی در برنامه‌های خود توجه ویژه به ایجاد اشتغال خرد و خانگی با ارائه راهکارهای علمی و تعریف پروژه‌های خرد اشتغال‌زایی در مناطق محروم استان داشته باشد. 

عاملی با تأکید بر لزوم توجه ویژه بنیاد علوی برای تأمین درآمد پایدار برای محرومان، ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار برای محرومان از طریق آموزش و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که بسیاری از مسائل و مشکلات کشور ریشه‌ای فرهنگی دارد، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی هم در برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد علوی در مناطق محروم قرار گیرد.

اصلاندوز و نمین به مناطق مورد حمایت بنیاد علوی افزوده می‌شود

سجاد مردانه، راهبر پهنه شمال‌غرب بنیاد علوی نیز در این دیدار با اشاره به مناطق هدف و ویژه بنیاد علوی در استان اردبیل، بیان کرد: بنیاد علوی در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی، انگوت، خلخال، کوثر و مشکین‌شهر در خدمت ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی است‌ و خدمات مختلفی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اصلاندوز و نمین نیز در دستور کار بنیاد علوی برای اضافه شدن به مناطق مورد حمایت بنیاد است.

احداث بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی در دست اقدام است

مدیر پهنه شمال‌غرب بنیاد علوی افزود: در حوزه ساخت مسکن محرومان ۸۰۰ واحد برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۷۶۲ واحد برای خانواده غیرتحت پوشش در مناطق هدف بنیاد علوی در دست اقدام است.

مردانه گفت: امسال برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از مشاغل خرد و خانگی نیز ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای متقاضیان در مناطق هدف استان پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار