امام جمعه موقت یزد:

برجام بدعهدی آمریکا را ثابت کرد/ فضای مجازی محیطی برای جولان آغتشاشگران شد

آیت الله مدرسی گفت: در موضوع برجام همه به خوبی پی به ماهیت و بدعهدی آمریکایی‌ها بردند که حتی به وعده‌های خود عمل نکرد بنابراین نباید دل به دشمن بست که استکبار فقط به اهداف شوم خود فکر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۹۶
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اینکه در ۴۳ سال انقلاب اسلامی دشمنان ایران منافع خود را از دست رفته می‌بینند اظهار کرد: دشمنان ایران در هر مقطع زمانی برای رسیدن به اهداف خود توطئه‌های جدیدی را به کار می‌برند.

وی افزود: علیرغم تمامی ترفندها، ملت و دولت ایران روز به روز در زمینه‌های مختلف به موفقیت می‌رسد و همین موضوع باعث شده که هدف اصلی دشمنان خارجی و برخی از کشور‌های منطقه در تلاش برای ایجاد فتنه در ایران باشند.

عضو فق‌های شورای نگهبان اظهار کرد: استکبارجهانی و حامیان آن‌ها به خیال واهی و پوچ خود به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و انقلابی هستند، ولی با هوشیاری مردم بار‌ها متحمل شکست شدند و باز در حوادث اخیر این موضوع ثابت شد.

مدرسی با اشاره به حوادث اخیر عنوان کرد: در حوادث اخیر و آشوب‌ها شاهد حمایت و همراهی برخی از کشور‌های منطقه بودیم و حتی برخی افراد با مواضع خود به توطئه دشمن دامن زدند، ولی بصیرت و بینش مردم فداکار موجب شکست استکبار شد.

وی ادامه داد: مردم منطقه و امت اسلام به انقلاب اسلامی دل بسته‌اند و شاهد شکست داعش و خنثی شدن توطئه‌ها در سال‌های گذشته در برخی کشور‌ها بوده‌ایم و باید همچنان روحیه ایثار و جانفشانی ادامه داشته باشد.

مدرسی با اشاره به حوادث کوتادی ۲۸ مرداد تصریح کرد: برخی گروه‌های آشوبگر و ارازل و اوباش خیال می‌کنند می‌توانند با جوسازی و خباثت و خیانت همانند کودتای ۲۸ مرداد به اهداف شوم خود برسند در حالی که ملت و دولت در کنار هم در صحنه حضور دارند و انقلاب به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده و نخواهد کرد افزود: برخی در کشور اعتقاد دارند و می‌گویند با آمریکا کوتاه بیایید و آشتی کنید تا مسایل حل شود در حالی که ثابت شده که این تفکر اشتباه است و دشمنی و خیانت آمریکا علیه نظام ما ادامه دارد.

مدرسی گفت: در موضوع برجام همه به خوبی پی به ماهیت و بدعهدی آمریکایی‌ها بردند که حتی به وعده‌های خود عمل نکرد بنابراین نباید دل به دشمن بست که استکبار فقط به اهداف شوم خود فکر می‌کند.

عضو فق‌های شورای نگهبان بیان کرد: نباید فضای مجازی محیطی شود تا دشمنان از آن برای ضربه زدن به نظام، مردم و کشور استفاده کنند ودر این حوادث اخیر شاهد بودیم که فضای مجازی و برخی افراد در عمل آتش بیار معرکه در حوادث اخیر کشور شدند و باید در این خصوص در سطح جامعه برای نظارت درست در فضای مجازی اقدامات مناسب و لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات