امام جمعه آب بر :

حل مشکلات شهرستان طارم عزم و اراده مسئولان را می طلبد

زنجان _ امام جمعه آب بر گفت:حل مشکلات شهرستان طارم عزم و اراده عظیم مسولان را می طلبد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۷۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه آب‌بر از مسئولان خواست تا مشکل چند خانوار روستای جزلاندشت و مشکل گازرسانی ده خانواده در تشویر هر چه سریعتر حل شود.

حل مشکلات شهرستان طارم عزم و اراده مسئولان را می طلبد

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه متاسفانه با عدم همکاری ادارات مربوطه تاکنون مشکل حل نشده است، گفت: امیدواریم با همکاری و پیگیری ادارات هر چه سریعتر این مشکل برای همیشه حل شود، البته قبلاً در نماز جمعه مطرح کردم ولی توجه نشده است.

وی با بیان اینکه مشکل آمبولانس در جایگاه شبانه‌روزی چورزق و ارتقاء بیمارستان شهدای طارم که وزیر محترم قول داده بود، مطالبه مردم است، تصریح کرد: باید مسوولان نسبت به حل این مشکل و خواسته مردم عمل کنند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه باید در کشور فرهنگ کتابخوانی را رایج کنیم و در کنار آن تولید کتاب را هم خوب گسترش دهیم، تصریح کرد: خانواده‌های محترم هم خودشان کتاب بخوانند و هم فرزندان عزیزشان را تشویق کنند چرا که بهترین دوست انسان کتاب است. 

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی از سوی مجلس خبرگان هم هستیم که در سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاد، افزود: عده‌ای هر روز اعلام می‌کنند که باید در ایران رفراندوم برگزار شود در حالی که در عمر ۲۵۰ ساله آمریکا، ۲۳۰ سال پیش متنی را عنوان قانون نوشتند و آماده کردند که تا به امروز این قانون در حال اجرا است، اگر در آمریکا و انگلیس و عربستان و سایر کشورها که مدعی برگزاری رفراندوم در ایران هستند اول خودشان برگزار کنند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای دادند و در طول این سالن‌های از آن حمایت و پشتیبانی کردند، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهپیمایی ۱۳ آبان، راهپیمایی روز قدس و در سال‌های اخیر راهپیمایی علیه فتنه ۹۸، ۸۸ و ۹۶ و۱۴۰۱ و تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اربعین حسینی هر کدام یک رفراندوم بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موشک‌های ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتری میان برد و قاره پیما در قالب دو مرحله و سه مرحله دست پیدا کرده است، افزود: این دستاورد بسیار بزرگی و ارزشمندی است و غربی‌ها را بسیار مضطرب و مستاصل خواهد کرد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه خطبه‌ها گفت: از وزرای محترم که به استان زنجان سفر می‌کنند گلایه داریم، چرا که هیچ سفری به شهرستان طارم ندارند در حالیکه ضروری است به شهرستان سفری داشته باشند و از نزدیک با کشاورزان و باغداران عزیز دیدار داشته باشند و در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند البته باید نمایندگان محترم پیگیری کنند کشاورزان و باغداران عزیز در شهرستان طارم مشکل آب کشاورزی و مشکل فروش محصولات کشاورزی دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار