به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما و اصحاب فرهنگ با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس/ هنرمندان هم تاثیرگذار هستند و هم تاثیرپذیر

نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما و اصحاب فرهنگ با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان کشور در مجموعه فرهنگی نیاوران، برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۸۵
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما و اصحاب فرهنگ با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان کشور در مجموعه فرهنگی نیاوران، برگزار شد.

طی این جلسه، هنرمندان نکات و دغدغه‌های خود را در عرصه‌ های مختلف فرهنگی،حقوقی، معیشتی و... با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کردند و نیز خواستار تقویت و اصلاح قوانین نظارت بر تولیدات نمایشی شدند.

همچنین این هنرمندان اظهار داشتند: هنرمندان هم تاثیرگذار هستند و هم تاثیرپذیر؛ لذا حمایت از هنرمندان وطنی و وجود یک نظارت و ممیزی خاص در حوزه قوانین از اهمیت بالایی در ارائه تولیدات باکیفیت و متناسب با شئونات و ارزشها برخوردار است.

درادامه فاصله میان پیشکسوتان هنرمند و نسل جوان را موجب عقبگرد فرهنگی دانستند و خواستار حذف این فاصله و اصلاح قوانین شدند.

در پایان این نشست، پس از بیان پیشنهادات و مطالبات هنرمندان؛ غلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تقدیر از سازمان بسیج هنرمندان در برپایی این نشست، خواستار برقراری ارتباط مستمر هنرمندان با مجلس شده و مطالبات بحق هنرمندان و پیشکسوتان سینما را در دستور پیگیری قرار دادند.

ارسال نظرات