برگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئی

بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقات فوتسال بین پایگاهی حوزه ثارالله مرکزی به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۶۶۹۷۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ حکیمی مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت : مسابقات فوتسال باحضور ۱۰ تیم از پایگاه های بسیج مساجدو محلات حوزه ثارالله برگزار و دوتیم پایگاه شهید بهشتی مسجد امام حسین و پایگاه حضرت علی اکبر مسجد شهرک گچ بلند به فینال راه یافتند ودرپایان تیم شهید بهشتی به مقام قهرمانی رسید .

مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را ایجاد انگیزه ،ارتقای آمادگی جسمانی و روحیه بسیجیان وارتباط بیشتر بسیجیان با پایگاه و حوزه سرزمینی خود عنوان کرد و گفت: در پایان ازدوتیم قهرمان و نایب قهرمان تجلیل به عمل آمد‌.

آمادگی جسمانی گردان های امنیتی و بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بهمئی 

آمادگی جسمانی گردان های امنیتی و بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در قالب شنا دراستخر شهدای بهمئی برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی ناحیه بهمئی گفت با توجه به رایزنی ها و تفاهم نامه ای که با مدیریت استخر شهرستان بهمئی بسته شده مقرر شد دوسانس در هفته برای این عزیزان بسیجی درنظر گرفته شود .

حکیمی افزود: هدف از این کار ترغیب وتشویق جوانان بسیجی به ورزش شنا و همچنین آمادگی جسمانی این عزیزان برای میدان های سخت میباشد.

برگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئیبرگزاری مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی ناحیه مقاومت بسیج در بهمئی

 

 

ارسال نظرات