خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

کشف ۱۲ فقره سرقت کابل و سیم برق در اسدآباد

 همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۷۰
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و جمع‌آوری قرائن و شواهد موجود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، باند دو نفره سارقان سیم برق شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، بیان کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۱۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

یاری با اشاره به توقیف ۱۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و یا متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیسی به منظور پیشگیری از بروز سرقت را رعایت کرده و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات