خبرهای داغ:

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری شاهرود به زائر سرای مرز مهران

شاهرود_ شهردار و مسئول ستاد معین شهرداری شاهرود گفت: این شهرداری به زائر سرای مرز مهران ۲۰۰ میلیون تومان کمک کرده است و به موکب‌های شهرستان نیز ۶۰ میلیون تومان کمک نموده است.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۶۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود با اشاره به کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به زائر سرا در مرز مهران، افزود: ارسال خودرو آتش نشانی به راهپیمایی اربعین حسینی و کمک سه میلیون تومانی ماهانه به ستاد اهدایی کارکنان و کمک ۶۰ میلیون تومانی به موکب‌ها از اقدامات این شهردای بوده است و تا آنجا که می‌توانیم خدمات را تقدیم می‌کنیم.
سرهنگ قربانیان فرمانده گروه پدافند هوایی۱۰ محرم، نیز با اشاره به برپایی موکب در مرز مهران و توزیع چهل هزار پرس نهار و شربت و میان وعده و استراحت زائر افزود: حضور خادمین این گروه در کربلا و موکب کشوری نیز انجام شده است.
در این نشست مسئولین موکب‌ها نیز به ارائه گزارشی از اقدامات در پیاده روی اربعین پرداختند که تهیه و توزیع سه وعده غذای گرم و میان وعده و طبخ نان و اسکان و ایجاد درمانگاه با حضور پزشک و تجویز دارو از جملهاین اقدامات بوده است.
موکب مصباح الهدی نیز در میلاد پیامبر اعظم (ص) ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان درا در قالب رزمایش مواسات با کمک خیرین به خانواده‌های کم برخوردار شهرستان اهدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار