بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز:

دشمنان داخلی و خارجی ما، عرصه‌ی ورزش را به عنوان جولانگاه اهداف خبیثانه ی سیاسی خود قرار داده‌اند

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در بیانیه ای آورده است: دشمنان داخلی و خارجی ما، عرصه‌ی ورزش را به عنوان جولانگاه اهداف خبیثانه ی سیاسی خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۱۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در بیانیه ای برای این خبرگزاری آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم؛
در این روزها که دشمنان ایرانِ اسلامی، از هیچ‌گونه اقدامی علیه منافع و امنیت ملی این مرز و بوم کوتاهی نمیکنند و شاهد صحنه‌گردانی‌ کشورهای مرتجع، مستکبر و تحمیل جنگ رسانه‌ای با دلارها و ریال‌های سعودی هستیم، سکوت و انفعال وزارت ورزش، آتش اتفاقات را برافروخته تر میکند.

آنچه در این روزها در بستر پر مخاطب ترین پهنه‌ی ملی رخ میدهد، نشان از آن دارد که دشمنان داخلی و خارجی ما، عرصه‌ی ورزش را به عنوان جولانگاه اهداف خبیثانه ی سیاسی خود قرار داده‌اند.

در زمانی که دشمنان قسم خورده‌ی این ملت شریف، مصمّم هستند تا با انحراف افکار عمومی حرمت، حیثیت، استقلال و آزادی این کشور را زیر سوال ببرند، افرادی منتسب به این عرصه با میدان داری در تحریک و دامن زدن به این هیجانات برای ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت نقش جدی داشته‌اند.

با مشخص شدن نقش جدی بعضی دیگر از افراد در ترویج اعمالی ضد شرعیت اسلام و قوانین کشوری و هتک حرمت به مظاهر ملی که با اعمالی نظیر همخوانی نکردن سرود ملی و حضور با ظاهری مغایر با قوانین ایرانِ‌اسلامی بر تقابل با ارزش‌های نظام اسلامی می‌افزایند از جنابعالی و همکارانتان در فدراسیون های ورزشی انتظار می‌رود ضمن تبیین دقیق قوانین برای ورزشکارانی که در میادین بین المللی شرکت می‌کنند با متخلفینی که از روی کج فهمی در زمین دشمنان ملت شریف و غیور ایران بازی می‌کنند برخورد لازم صورت پذیرد تا دیگر شاهد اتفاقات خلاف اصول و اخلاق نباشیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز، ضمن محکومیت این گونه اعمال منتظر اعلام موضع و نتیجه ی اقدامات آن وزارت خانه به ملت شریف ایران است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار