مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی برجسته سازی نقش روحانیت در جامعه است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برجسته سازی نقش روحانیت در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۶۶۵۴۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره گرامیداشت ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه استان مازندران با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و جمعی از علما، مدیران حوزه‌های علمیه و خانواده‌های معزز شهدای روحانی امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی برجسته سازی نقش روحانیت در جامعه است

حجت‌الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری گفت: در این مراسم خانواده های معزز شهدای روحانیت، ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و پیشکسوتان روحانی تجلیل شدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا  افزود: هدف از برگزاری این برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و برجسته سازی نقش روحانیت در جامعه است.

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: همانطور که روحانیت هشت سال در دفاع مقدس در خط مقدم نبرد بود در عصر حاضر نیز در میدان سلامت  هم نقش آفرین بوده ،امروزه نیز در مقابله با اغتشاشات اخیر هم ما شاهد جانفشانی روحانیت بودیم .

 مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا تاکید کرد: هرجا که اسلام نیاز به حضور طلاب و روحانیت دارد، روحانیت در میدان حاضر و پای کار اسلام و نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها