تعامل دوجانبه مجمع خیرین سلامت و مرکز بهداشت استان برای ارتقای سلامت جامعه

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون بهداشت جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس مرکز بهداشت استان، ضمن تبریک انتصاب ایشان بر لزوم همدلی و پیشبرد برنامه‌های این مجمع در حوزه بهداشت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۵۰۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سالار جوکار در این نشست ابتدا گزارشی از عمکرد و فعالیت های مجمع خیرین سلامت استان ارایه داد و انتظارات مجمع از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت همراهی و تداوم همکاری دوجانبه را خواستار شد.

جوکار با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت هم اکنون پروژه های خیرسازی را در سطح شبکه های بهداشت و درمان استان برای پیشبرد اهداف حوزه بهداشت و ارتقای سلامت جامعه در دست اقدام دارد، گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی می توان اقداماتی از جمله کمک به تجهیز واحدهای بهداشتی درمانی، پیشگیری، غربالگری، آموزش خود مراقبتی و اردوهای جهادی را با همکاری یکدیگر اجرا نمود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست از خدمات و فعالیت های موثر و کارامد مجمع خیرین سلامت تقدیرکرد و در ادامه به تبیین گستردگی برنامه ها و تنوع خدمات حوزه بهداشت پرداخت.

دکتر محمد ملک زاده بیان کرد: با توجه به فعالیت های داوطلبانه مجمع توسط اعضای توانمند و خیراندیش از ایده های نو و مشارکت دوجانبه با رویکردی آینده‌نگر استقبال می کنیم.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت استان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همکاری با مجمع خیرین سلامت را به عنوان عاملی موثر در تضمین سلامت جامعه قلمداد نمود و خاطرنشان کرد: برای تداوم همکاری ها تیمی تخصصی را به ریاست معاون فنی مرکز بهداشت استان با حضور نماینده مجمع خیرین سلامت تشکیل می دهیم تا انتظارات خیرین سلامت برآورده شود تا این حوزه به نتایج مطلوب تری دست یابد.

تعامل دوجانبه مجمع خیرین سلامت و مرکز بهداشت استان برای ارتقای سلامت جامعهتعامل دوجانبه مجمع خیرین سلامت و مرکز بهداشت استان برای ارتقای سلامت جامعهتعامل دوجانبه مجمع خیرین سلامت و مرکز بهداشت استان برای ارتقای سلامت جامعه

 

 

ارسال نظرات