خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در اولین اجلاسیه مجمع بسیج تهران بزرگ عنوان کرد:

مجامع نخبگانی بسیج، ظرفیتی برای حل مسائل کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیل مجامع بسیج یعنی استفاده از قدرت اندیشمندان و نخبگان و صاحب نظران برای سرعت بخشی به حرکت عمومی کشور است که تهران در این عرصه تأثیر کشوری دارد و حل یک مسئله در تهران در کل کشور ایده پردازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۷۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

مجامع نخبگانی بسیج، ظرفیتی برای حل مسائل کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین اجلاسیه مجمع بسیج تهران بزرگ امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و نخبگان عضو مجمع در سالن مجتمع فرهنگی شهید بهشتی تهران برگزار شد.

سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت ارائه راه‌های مردمی سازی درعرصه‌های مختلف گام دوم انقلاب در تحقق همه اهداف عالیه ملت بزرگ ایران، گفت: این امر خطیر منوط به مردم سالاری اسلامی مبتنی بر الگوی ناب اسلام و تفکر امامین انقلاب با مردم سالاری مردم است.

بسیج ملت ایران یک تشکیلات مردم پایه است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج ملت ایران یک تشکیلات مردم پایه است. در همه حوزه های داخلی و حتی سیاست‌خارجی کشور هم این سالار شدن مردم مبنای کار است،باید زمینه های حضور مردم را در همه زمینه ها را فراهم کرد.

مجامع بسیج و کارگروه های تخصصی آن بستری برای حضور، بروز و ظهور راه حل های مردمی کارها است

سردار سلیمانی در ادامه افزود: مجامع بسیج و کارگروه های تخصصی آن بستری برای حضور، بروز و ظهور راه حل های مردمی کارها است تا جایی که این‌کار منتج به پیاده سازی نرم افزار های انقلاب‌ شود. این یعنی یک حرکت عمومی و تحولی که از مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته نیز می باشد.

سردار سلیمانی گفت: تشکیل مجامع بسیج یعنی استفاده از قدرت اندیشمندان و نخبگان و صاحب نظران برای سرعت بخشی به حرکت عمومی کشور است که تهران در این عرصه تأثیر کشوری دارد و حل یک مسئله در تهران در کل کشور ایده پردازی خواهد شد.

مردم سالاری دقیقاً نقطه مقابل دیوان سالاری است
سردار سلیمانی افزود: مردم سالاری دقیقاً نقطه مقابل دیوان سالاری است و نقش مجمع بسیج یک نقطه برجسته و راهبردی برای حل مسائل در این تقابل ایدئولوژی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار