خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه قم:

هدف دشمنان ولایت فقیه است/ایران تنها کشور رها شده فرهنگی

شاهرود_ آزاده و جانباز دفاع مقدس قم گفت: امروز باید علم و علمدار را شناخت و تبعیت کرد و سواد رسانه‌ای را تقویت نمود و هدف همه دشمنان ما امروز ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۷۲
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

هدف دشمنان ولایت فقیه است/ایران تنها کشور رها شده فرهنگیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلستانی در مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ و نشست بصیرتی در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه داعش در حرم شاهچراغ شیراز مردم را به خاک و خون کشید و داعش وطنی طلبه شهید آرمان علی وردی را با هر چه در دست داشتند و نداشتند به شهادت رساندند، افزود: از صدر اسلام ساکنین و بی تفاوت‌ها و حتی سلبریتی‌ها هم بوده اند و منافقین کمر پیامبر اسلام را شکستند و الان نیز هستند.
این آزاده و جانباز دفاع مقدس با تاکید بر گفتن حقایق به مردم و رسوا کردن منافقین، گفت: شبکه‌های مجازی به پشتوانه سلبریتی‌ها این وقایع را رقم زدند و این موضوع در ۱۰ سال اخیر رخ دادن است.
او تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا نیست که افسار فرهنگی آن رها شده نباشد جز ایران و این به سبب مدیران و مسئولانی است که در زمین دشمنان بازی کردند و این موضوع را باعث شدند.
این استاد حوزه و دانشگاه قم با اشاره به اینکه در قرآن در مورد منافقین آیات فراوانی داریم، تصریح کرد: ذائقه جامعه و فرهنگ عمومی ما را در چند سال اخیر تغییر داده‌اند و فرهنگ عمومی ما را عوض کردند و هنر پیشه را مرجع قرار دادند.
او با بیان اینکه برخی در کشور نگاه فرهنگی آنان سیاسی است و جلوی آن‌ها گرفته نمی‌شود، افزود: غرب آنچه با فرهنگش مغایر باشد را برخورد می‌کند، اما در کشور ما برخورد نمی‌شود که هیچ، حمایت هم می‌شود.
گلستانی ادامه داد: روایت سازی و جریان سازی رسانه‌ها به گونه‌ای است که خود می‌خواهند و در صدر اسلام هم اینگونه بوده و باید درس گرفت.
او با تاکید بر جهاد تبیین و بیان واقعیت‌های تاریخی، تاکید کرد: امروز باید علم و علمدار را شناخت و تبعیت کرد و سواد رسانه‌ای را تقویت نمود و هدف همه دشمنان ما امروز ولایت فقیه است.
در این مراسم دو نونهال به اجرای برنامه پرداختند که از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار