کسب تندیس زرین گنج بنیاد علوی گروه جهادی، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید بهشتی

زنجان-مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: گروه جهادی بیمارستان شهید بهشتی زنجان موفق به کسب تندیس زرین گنج بنیاد علوی شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۴۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

محمد محرمی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی و مسئول روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اعلام کرد: گروه جهادی شهید محمود سهرابی با سرگروهی آرزو صفائی نژاد در سال ۱۳۹۸ در این کانون تشکیل شد و در سالهای اخیر در طرح شهید رهنمون در مناطق محروم استان فعالیت داشت.

کسب تندیس زرین گنج بنیاد علوی گروه جهادی، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید بهشتی

 

 وی افزود: این گروه با ارائه طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط جنین عمدی)، در نهمین رویداد گنج که در هشتم و نهم آبان امسال در زنجان برگزار شد، به رتبه برتر استانی دست یافت.

 

محرمی افزود: رویداد گنج به همت بنیاد علوی و با حمایت مسئولین جهادی هر استان در سطح کشور اجرا می گردد و در آن از طرح‌های گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم حمایت می‌شود.

 

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی در پایان با اشاره به اینکه طی فراخوان بنیاد علوی ۲۰۰ طرح از گروه‌های جهادی کل استان به دبیرخانه بنیاد ارسال شد و از میان آنها ۸۰ طرح به رویداد گنج راه پیدا کرد،یادآور شد: پس از داوری از ۱۳ طرح انتخاب شده و دفاع از موضوع توسط گروه، ۵ طرح بعنوان طرح‌های برگزیده استان انتخاب شد که "طرح نفس" بعنوان یکی از طرح‌های برگزیده در رویداد گنج استان انتخاب گردید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار