خبرهای داغ:
سرهنگ مهرعلیا:

فتح لانه جاسوسی، نخستین شوک سیاسی ایران به هیمنه پوشالی آمریکا بود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: فتح لانه جاسوسی نخستین شوک سیاسی ایران به هیمنه پوشالی آمریکا بود.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۴۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در دوره توانمندسازی شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بوئین زهرا، به راهبردهای آمریکا جنایتکار برای تحقق اهداف استکباری خود در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: راهبرد حضور مستقیم از طریق جنگ سخت، راهبرد غیر مستقیم از طریق کودتا، راهبرد فشار و تهدید از طریق جنگ اقتصادی و راهبرد جنگ نرم و سلطه از طریق جنگ رسانه ای از جمله راهبردهای آمریکا جنایتکار برای تحقق اهداف استکباری خود در سراسر جهان برای چپاول کشورهای ضعیف است.

وی در ادامه افزود: آمریکا در نیمه دوم قرن بیستم به بعد، بیست و پنج عملیات تهاجمی علیه کشورهای مختلف در سطح جهان داشته است. آمریکا به بهانه مقابله با سلاح های کشتار جمعی به عراق حمله کرد و به بهانه حادثه 11 سپتامبر 2001 با تهاجم همه جانبه به افغانستان لشکرکشی کرد و همچنین آمریکا در جهت حفظ منافع خود در منطقه و مقابله با خیزش های اسلامی با تحریک عربستان سعودی به یمن حمله کرد ولی در همه این حملات به جزء حفت و خواری و شکست ذلیلانه چیزی نصیب آمریکا نشده است.

سرهنگ مهرعلیا، فتح لانه جاسوسی را نخستین شوک سیاسی ایران به هیمنه پوشالی آمریکا دانست و گفت: فتح لانه جاسوسی در تاریخ 13 آبان سال 1358 و به اسارت گرفتن جاسوسان آمریکایی نخستین شوک سیاسی ایران به هیمنه پوشالی آمریکا بود و ضربه سنگینی به هیمنه و ابهت سیاسی و اجتماعی آمریکا در منطقه و جهان وارد کرد. آمریکایی ها برای حمله به سفارتخانه و نجات گروگان های خود با تجهیزات پیشرفته و نیروهای ویژه دست به اجرای عملیاتی بزرگ در صحرای طبس زدند ولی خداوند متعال طرح و نقشه شیطانی آنها را خنثی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به طرح « خاورمیانه بزرگ » آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و گفت: براندازی و مهار ایران اسلامی، حذف حزب الله از صحنه لبنان، تغییر در رژیم سوریه، حضور مستمر در عراق، حل مسأله فلسطین در راستای اهداف رژیم صهیونیستی از اهداف آمریکا در طرح « خاورمیانه بزرگ » با محوریت اسرائیل و همراهی کشورهای وابسته و سران دست نشانده و مرتجع منطقه بود که فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی کشورهای محور مقاومت باعث عدم شکل گیری خاورمیانه بزرگ در منطقه شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار