پایان گروگان گیری در محله سیزده آبان با دستگیری گروگانگیر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از پایان گروگان گیری در محله سیزده آبان با دستگیری گروگانگیر توسط ماموران کلانتری این محل، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۴۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

وی در تشریح این خبر، افرود: گزارش اولیه نشان از این داشت، ماموران گشت انتظامی کلانتری سیزده آبان در گشت زنی های انتظامی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 مشکوک شدند و با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد که گشت کلانتری دستور توقف خودرو را می دهد .

این مقام انتظامی تصریح کرد:  با اجرای طرح مهار سارقان، تعیب  و گریز سارقام انجام شد که متهمان با نزدیک شدن خودروی پلیس در یکی از خیابان های فرعی، با رها کردن خودرو   متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: یکی از سارقان با وارد شدن به خانه ای اعضای این خانواده 3 نفره که از اتباع کشورهای همسایه بودند را گروگان  گرفت که بلافاصله با هدایت و فرماندهی رئیس کلانتری مربوط، آزاد سازی گروگان ها  با استفاده از تاکتیک اصل غافلگیری انجام و عملیات نفوذ   اجرا شد و  با ورود برق آسای عوامل کلانتری به داخل منزل گروگان ها،  فرد گروگانگیر خلع سلاح و دستگیر شد .

سرهنگ جلیلیان  خاطر نشان کرد: بحمدالله این مأموریت در کمتر از یک ساعت انجام  و عملیات رها سازی گروگان ها بدون هیچ گونه حادثه و وارد شدن آسیب  به آنها و فرد گروگان گیر   به پایان رسید همچنین از فرد  گروگانگیر  یک قبضه سلاح جنگی کلت و 3 عدد فشنگ جنگی  کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد بیان کرد:  تامین امنیت عمومی کلیه آحاد مردم در دستور کار پلیس قرار دارد و  همکارانم در  کلانتری سیزده آبان  با اقتدار و قوت  در مقابل  تبهکاران و مجرمان  ایستاده و در تامین   امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

سرهنگ " دوستعلی جلیلیان"   در خصوص گروگانگیری اعضای یک خانواده اظهار کرد:   

گروگانگیر یک سارق متواری حدوداً 37 ساله در محله سیزده آبان، بود که بلافاصله ماموریت  دستگیری گروگان گیر پس از دریافت خبر  آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار