سردار طهماسبی:

امروز دشمن با جنگ ترکیبی تهاجم کرده است/امسال مردم آگاهانه در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت خواهند کرد

زنجان- جانشین فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی اقتصادی ، فرهنگی، رسانه‌ای با هزاران نیرنگ و فریب حمله کرده است، اظهار کرد: امروز به پاسداشت شهدای امنیت دور هم جمع شده‌ایم بگوییم ما همچنان بر روی آرمان‌ها و شعارهایی که اول انقلاب داده‌ایم ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۷۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار ابوالفضل طهماسبی عصر دیروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت که در امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت بزرگواران در مرقد شاه‌چراغ (ع)، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی است که امسال در راهپیمایی کوبنده‌تر از سال‌های گذشته حضور خواهیم داشت.

 

امروز دشمن با جنگ ترکیبی تهاجم کرده است/امسال مردم آگاهانه در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت خواهند کرد

وی با اشاره به سه رویداد مهم در روز ملی استکبار جهانی، افزود: دشمنی ما با آمریکا مربوط به این روزها نیست بلکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، عقیدتی و برخاسته از مکتب امام حسین (ع) است ریشه در دین و اندیشه‌های اسلامی دارد و امام خمینی (ره) در روزهای انقلاب شعارهایی برخاسته از قرآن و اسلام ناب یاد دادند.

 

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، تصریح کرد: همه انبیاء الهی به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند و امام خمینی (ره) نیز درس گرفته از مکتب امام حسین (ع) همانطور که یزید اخلاقیات و احکام اسلامی را زیرپا می‌گذاشت، محمدرضا پهلوی هم دست‌نشانده آمریکایی‌ها قمارباز بود و علیه احکام اسلامی عمل می‌کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما ثابت کرد که می‌شود در مقابل استکبار ایستاد و سال‌های سال با تمام تحریم‌ها و حمایت‌های همه جانبه از رژیم صدام با تمام قوا مقاومت کرد، گفت: بعد از ۴۳ سال ایران با آمریکا پنجه در پنجه با همه قدرت‌هایی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند، جنگیده‌ است.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای ما با عشق در ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن رفتند، اظهار کرد: امروز همه شهادت می‌دهند حتی دشمنان، آمار منتشر شده از پیشرفت نظام اسلامی ایران در طول این تحریم‌ها توانستیم سال‌های سال پنجه در پنجه مبارزه کرده و پیشرفت کنیم.

 

وی با اشاره به تصویرسازی دشمن از جمهوری اسلامی ایران در مقابل فضای واقعی ایران که در مقابل نظام سلطه است، افزود: امروز پهبادهای ایران در دنیا اول بوده و امروز دشمنی ما با آمریکا ریشه‌ای است.

 

این مسئول با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان ایرانی، تصریح کرد: شهدایی که رفتند و امروز شاید برخی‌ها می‌گفتند بعد از دفاع مقدس پیش بیاد کسی نمی‌رود اما اکنون جوانان در راه مقابله با دشمن داوطلب می‌شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان با بیان اینکه تضاد ما با آمریکا راهبردی است نه تاکتیکی، گفت: تضاد ما با آمریکا تکلیفی بوده نه سوداگری و حقیقت جویی و عدالت خواهی در برابر سیطره ظالمانه بوده و تضاد بین دو اراده و قائم به شخص و جناح و هذب نیست.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی اقتصادی ، فرهنگی، رسانه‌ای با هزاران نیرنگ و فریب حمله کرده است، اظهار کرد: امروز به پاسداشت شهدای امنیت دور هم جمع شده‌ایم بگوییم ما همچنان بر روی آرمان‌ها و شعارهایی که اول انقلاب داده‌ایم ایستاده‌ایم و شعار مرگ بر آمریکا امروز یعنی مرگ بر یزید.

 

وی ضمن محکوم عملیات تروریستی که در مرقد شاه‌چراغ اتفاق افتاد، افزود: امروز کودکان ما در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ به شهادت می‌رسند کسی سخنی نمی‌گوید که این حقوق بشر آمریکایی‌ها است‌.



ارسال نظرات