فرمانده سپاه کربلا درجمع دانش آموزان:

دانش آموزان طلایه داران ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که آینده ایران با حضور دانش آموزان روشن است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان طلایه داران ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۷۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

دانش اموزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران و آئین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین المللی پایا امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این همایش، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند، گفت:دانش آموزان طلایه داران ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که آینده ایران با حضور دانش آموزان روشن است، خاطرنشان کرد: در حوزه دانش آموزی نخبگان بسیاری در کشور هستند که نمونه آن را در دیدار دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب دیدم که چگونه به انقلاب و آرمان‌های امام ابراز وفاداری داشتند.

سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه قاطبه ۵۰۰ هزار دانش اموز استان مازندران، در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند، اضافه کرد:باید از نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن آگاهی داشت.


فرمانده سپاه کربلا به مراحل براندازی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی ملت برنامه دارد.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمنان روی مدارس و دانش آموزان هدف گذاری کردند، افزود: برخی از عناصر داخلی در کشور آمریکا را دشمن نمی‌دانند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به دیدار چند روز گذشته دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب گفت: دانش آموزان ایرانی نشان دادند که پای آرمان‌های شهدا و انقلاب ایستاده اند و همین باعث نگرانی دشمنان شده است.


سردار مسلمی با تاکید بر اینکه دانش آموزان نخبه باعث افتخار ایران و مازندران هستند، افزود: به وجود دانش اموزان آگاه و با بصیرت و نخبه افتخار می‌کنیم و از مسئولان خواستاریم تا دغدغه‌های اصلی دانش آموزان را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار